Gå til innhold

Neon som noen gang har angret?


Lillenurk No.2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei det har vi ikke angret på. Nå har vi "vanlige/normale" navn på våre barn, tror kanskje man da har lettere for å like navnene lengre enn om man kaller de for unorske/unormale navn. Ala Timina, Timander, Neo etc.

 

Angrer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet så langt, men da min mor fikk sin yngste sønn hadde hun et ønske om Stian. Hun hørte imidlertid mye på hva vi andre syntes. Det endte opp med Svenn-Erik! Mor har angret mye i ettertid..

 

Derfor... stol på deres egen idè, gå for den og ikke andres!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg angret som f... og var helt syk i sjel og kropp i over et halvt år etter at vi fikk vår første. Var helt forvirret av at jeg valgte et navn foran et annet (vi valgte tilslutt det jeg ville foran det min mann ville), og ble tullete av at noen ville uttale navnet anderledes enn vi hadde tenkt.

 

Nå i ettertid er jeg kjempestolt og glad i navnet som tross alt var det jeg ville under hele svangerskapet, og som var det første jeg tenkte på etter fødslen. Tror jeg alt i alt kom best ut av at jeg gikk etter magefølelsen :) Selv om det var så ille en periode at jeg nesten ikke klarte å bruke navnet selv...

 

Vet nå at det var det beste navnet for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i mange måneder, nærmere ett års tid. Men har slått meg til ro med navnet nå. Men kjenner det stikker i meg hvis jeg hører andre som snakker til barn på samme alder som heter det "min skulle het" vis du skjønner. Men er ikke et fælt, unormalt, rart navn, men angrer meg for at vi ikke gikk for det vi bestemte oss for i begynnelsen, som skulle vært en oppkallelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angret og angret. Vi hadde valgt et navn, men da jenta var 3 uker streiket faren... så vi måtte pent ta et annet...

Men har det andre i bakhode ennå... passet liksom på min baby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...