Gå til innhold

noe helt utenom: bonderomantikk, noen som fulgte med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre enn jeg som var helt forelsket i dette programmet?

jeg ble så utrolig skuffet i går... tre av fire valgte feil jo.... er jo såklart det jeg mener som er riktig;)

eneste jeg syns var riktig var at anne valgte torjus.

noen meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:) tittet selvfølgelig på det jeg også,men jeg fikk viljen min når det gjaldt 3 av de... Men må le litt av han som valgte hun Michelle,merkelig type.. heheHan burde nok valgt Linn gitt,men det vil vel tiden vise:) Men morsomt program da:)

Skrevet

hehe, jeg er da en av alle mennesker som vet hvem michelle er da!! Hennes mor er naboen til min mamma og pappa, vi lekte sammen når vi var små, hehe.. Har ikke sett henne på mange år, før hun pluteselig dukker opp der, men syntes virkelig at han burde valgt Linn selv, hun trur jeg er mer hans type!!!

Skrevet

Jeg vet ikke om de valgte feil da, men jeg ble veldig overrasket da Terje valgte Karen... Blir spennende å se hvordan det går med dem på tur da :-)

Skrevet

dette er jo ingen sladre side, m jeg er en av de som vet hvem anne er..... hørt hun er lesbisk jeg da av alle ting.... kanskje en av årsakene til at hun sa : jeg blir alltid bare venn med guttene jeg.... hmmmm. tror hun har hatt jente kjæreste før

Skrevet

hehe, hadde ikke blitt overrasket akkurat. hun er veldig guttete. men det er det jo selvfølgelig mange heterofile jenter som er og:)

blir veldig spennende og se hvordan det går på tur ja:)

Skrevet

Jeg kjenner broren til Anne, men jeg har ikke fått med meg at søsteren er lesbisk. Men det er kanskje ikke noe man snakker sååå åpent om når det er familie..

- Håper uansett at hun enten kommer ut av skapet, eller blir lykkelig der hun er. - Det er vel det de søker etter alle som er med på jakten på kjærligheten.. Lykke!

Ønsker dem alle lykke til!

Skrevet

Jeg er også fan av dette programmet. synes de valgte rett 3 av 4. Syns Tore Jardar skulle ha valgt Linn. Tror de har blitt et bedre par egentlig.

Skrevet

Syns Tore Jardar valgte riktig jeg, syns ikke han skulle velge Linn bare fordi hun passer mer på gården. Helt åpenlyst at han var forelska i Michelle :) Så får man se hvor lenge det varer! Ellers syns jeg både Anne og Terje valgte riktig, Harald er jeg litt mer usikker på.

Skrevet

ville bare dele en liten sak med dere ang dette ;)

hun som gikk ut sist,hun fra bergen,trine lise...hun har fllyttet til hardanger...fikk da dette meddelt igår av min svigermor som hadde hørt det av noen som kjente noen der oppe..vet jo ikke om dette er sant,men en morsom tanke da...:P

Skrevet

nei, jeg mener han andre fyren-- husker ikke hva han heter-- han med ei trønder bærte som lignet på han... valgte han hun eller?

Skrevet

mener du harald fra hardanger? han valgte ikke hun søte kristina, men silje fra skien eller noe.

Skrevet

Terje har også blitt observert i Sauda, hvor Kjersti er fra. Kjersti hadde forresten kjæreste hjemme da hun var med i porgrammet.

Skrevet

tore jardar er ikke sammen med hu som han valgte.har jeg hørt da.bor ikke sa langt ifra.hehe.ja nå blei det mye sladder. :)

Skrevet

tore jardar valgte vel michell for hun virket enklest å ....!

He he tror det mer var kåthet han valgte henne enn at det var kjærlighet,langvarig hadde nok linn vært den beste jenta.

Terje med en skrue løs,kjersti som favortitt så pga en liten middag med hun andre skrulla så valgte han henne.

Skrevet

Enig med deg muslingen 18.05.07... Eneste rette var at Anne valgte Torjus.. Han fra Larvik og årnes hadde bare veldig rare grunner til hvorfor de valgte som de gjorde... Og han i Hardanger burde bare valgt hun lyse (kommer ikke på navna i farta, men regner med at dere skjønner)

Skrevet

Jeg er så enig i det der med Terje. Syntes han virket litt "mopp" i hodet altså! Stakkars Kjersti! Men kanskje hun får det bedre uten en slik tullkall!

Skrevet

Jeg er så enig.... ble helt paff jeg, og hvertfall da Terje valgte Karen og ikke Kjersti.... ååå håper det kommer nytt program til våren igjen altså!!!

Skrevet

Jeg synes Terje valgte feil, Tore Jardar valgte riktig, Anne valgte feil - for hun valgte en venn for å ha det gøy med, Harald har jeg ingen mening om. Han var ikke lett å forstå seg på

Skrevet

Jeg er enig, Harald var ikke lett å forstå seg på, han hadde like mye/lite lyst på alle.. Terje valgte feil ja, og Anne også. Tore Jardar valgte riktig syns jeg. Hvis han er forelska kan han jo ikke velge noen andre, det sier seg selv. Det ble sagt her inne at Tore Jardar ikke er sammen med ho han valgte fremdeles? Jeg leste idag i vg at michelle skulle være med på julebordet hans til jul? Hmm, bare pr stunt?

Skrevet

Oi...her kom dt mye rart fram jo:p men synes faktisk dt bare va tore jardar som valgte rett...e jo tydeli at dt va no mellom dem...de va jo så søt der de satt når han sa han valgte ho:) linn va jo ei nydeli jente ho og...perfekt koneemne...men som han sjøl sa...michelle e selve forelskelsen:)

når dt kommer te terje så trur æ grunnen te at han valgte karen va at kjersti egentli vart før intens for han...

og anne...tja...bi neppe no meir enn vennskap der i gården...

og harald...ho som passa aller best...va jo trine lise æ syns passa han best...men sku han ha valgt noen så sku dt vært ho christina /trønder dama) i stedet:)

bare mi meining:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...