Gå til innhold

Fyyyy flate!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i ryggen og rumpa. Har sittet her hele kvelden og plukket ut bilder som skal brukes i noen kalendere. Det var virkelig en jobb som tok tid! Bestemødrene får hver sin til jul (ikke si noe til dem, da) og så skal vi ha en selv. Skal kopiere bilder av Nussa og lime inn. 3-4 små bilder for hver måned. Men fy søren, for en jobb!!!! Det tok jo evigheter. Vi har visst gått helt berserk med det digitale kameraet etter at vi fikk barn! (Gjelder kanskje for flere her inne.....?) Og dere har bare sittet og dibbet og kost dere og gjort det enda vanskeligere for en stakkar å henge med! Jommen er det forskjell på folk, gitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

......eh.......unnskyld....;-))

Skrevet

Tro det eller ej... men jeg har "trallala" fått julekorten i posten idag.... Utrolig at jeg greide og sammle alle unger hjemme på samme tid:-)). Elise ser bare lit sur ut, men, men.... Ida er nysminket og Marius, smiler til og med, sån lit i hvertfall:-)) TurboThyra hun lurer bare på hva som skjer!! ...Jeppp!!..... Nå skal de bare skrives og sendes:-))

Skrevet

Flink! :-) Har ikke fått tatt noe julebilde ennå, vi. Har riktignok et godt bilde fra i sommer som kanskje kan brukes, men hun har jo forandret seg litt, da. Kjekt med digitalkameraer. En kan jo ta bilde om att og om att og om att og om att......

Skrevet

Oh yesssss, det er blitt en del bilder det siste året, PLUSS noen filmer.... Jeg har pleid å lage bildejulekort selv med snapshots fra året som har gått. Men i år var det omtrent ingen bilder av mammaen og pappaen, så da blir det et bilde av Karosnuppa og noe grønt (er ikke helt ferdig).... Skriver dem ut på fotopapir hjemme og poster / leverer etterhvert.

Flinke dere er alle sammen og du også, pregnanta!!

Skrevet

Ja visst er det enkelt når alt er digitalt:-)). Sendte bare inn bildet med ungene på mail. og vips!!! så var de i posten:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...