Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Må bare lufte meg litt.... Faren min har blitt så innmari ego etter at han fan seg ny samboer. Det er liksom bare samboeren (og hennes barn og barnebarn) som teller. De er aldri hjemme, reiser til Spania hele vintern og til Danmark, tyskland eller månedsvis på hytta ellers om året. Nå kom de nettopp hjem etter 6 uker i Thailand - har vært hjemme over en uke og har enda ikke vært på besøk her. Snakket med han i sta, og da husket han ikke om han hadde vært her eller ikke enda. "Jeg har vært hos dere og gitt ungene gavene vi hadde med, har jeg ikke?" Hah, det er vel hennes barnebarn som har fått besøk og gaver tenker jeg. Han er helt uinteresert. :-( Mamma er død; er helt OVERBEVIST om at hun ikke hadde oppført seg sånn. Jeg har bekjente som ser ungene mine mer enn bestefar... Ser det er mange her som sliter med svigermødre/bestemødre som bryr seg for mye, eller kjøper feil gaver. Skjønner at for mye og for lite blir feil uansett - men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg hadde ei skikkelig bestemor som la nesa si i bløt hele tida, og brydde seg om ungene mine.....................................................
firemerkersmør Skrevet 29. november 2006 #2 Skrevet 29. november 2006 Foreldrene mine er skilt, og morfar bryr seg ikke i det hele tatt. Første barnebarnet, og null interesse. Han har alltid vært lite interresert i meg også , så var ikke neon overraskelse det.
snupie Skrevet 30. november 2006 #3 Skrevet 30. november 2006 noen er bare sånn, tjukke i huet. Det er jo også deres tap, de aner bare ikke hva de går glipp av. kjenner meg igjen i deg. moren min er også død, og jeg vet at hun ville syntes det hadde vært stas med barnebarn. Faren min bryr seg heller ikke om datteren min, det er hans første barnebarn. men han har heller aldri brydd seg særlig om meg da..han har sett henne en eneste gang og hun er 9 mnd. Jeg var sår og sint en god stund. Nå bryr jeg meg ikke lenger. Jeg fokuserer heller på at hun skal få et så godt forhold som mulig til de som faktisk bryr seg om henne. farmor og farfar stiller heldigvis opp i bøtter og spann, så da har hun i alle fall to besteforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå