Gå til innhold

er det flere enn meg


Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

som har skikkelig rare og syke drømmer for tiden? :) her om natta drømte jeg om en pølsegateng med masse fløte og ost, våknet kvalm som fy, og kunne ikke SE på ostepakken engang resten av dagen.. ;) hehe..

 

og i natt hadde jeg mareritt om jobben, der lysene flimret konstant, og det var gjenferd og monstre der, også drømte jeg at det var den dagen jeg skulle til jordmora, men jeg kom meg liksom ikke fra jobb.. våknet opp dritstressa for at jeg måtte komme meg til jordmora...! :) og ble litt skeptisk da lysene faktisk begynte å flimre på jobb i dag.. :)

 

noe som samtidig minner meg på at jeg glemte å si at jeg skal til jordmora neste tirsdag, som er den eneste dagen jeg jobber for tida.. hehe... får vel sende han en mld.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, jeg hadde en grusom drom i natt. Jeg skulle til en prest som viste seg aa vaere djevelen og det utviklet seg til en lang og komplisert droem hvor jeg provde aa ta livet av djevelen og urgh.... men jeg maa legge til at jeg har sett paa "Carnevale" den amerikanske serien som ogsaa gaar paa NRK2 saa er kanskje litt paavirket. Haaper ikke jeg kommer til aa ha slike forferdelige droemmer hele svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt endel merkelige drømmer i det siste. I natt drømte jeg at jeg var på idrettshallen og der drakk jeg en halv øl fra plastglass (og jeg som ikke liker øl engang), og etterpå kjørte jeg en eller annen bil og var redd for å bli oppdaget av politiet. Var mye annet rart også, men det kommer jeg ikke på nå.

 

Flere netter jeg har hatt slike merkelige drømmer, de henger liksom ikke sammen med noe heller - de er bare rare, men litt morsomme da - så lenge mareritt holder seg vekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsaa merkelige droemmer for tiden. I natt droemte jeg at mannen min og jeg var i Italia (vi hadde forresten sett en film om Venezia dagen foer) og at mannen min fortalte meg at han hadde kjoept seg en oey. Oeya viste seg aa vaere en flaate. Og han snakket om aa bygge hus paa flaaten, og jeg sa at det kunne vi da vel umulig gjoere. Plutselig kom en liten unge paa ett eller to aar (som vi ikke kjente) stabbende bort til meg (paa flaaten) og ville ha mat. Jeg tok den med for aa lete etter moren, men plutselig begynte det aa renne melk fra puppene mine, og jeg klarte ikke aa faa det til aa stoppe. Melka silte nedover gata, og det var umulig aa faa slutt paa det. Og da vaaknet jeg.

 

Merkelig, hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, det var en smule merkelig.. ;) jeg vet jeg drømte noe helt absurd i natt, men husker desverre ikke hva det var jeg drømte-.. . :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg drømmer ikke, jeg bare sover hele tiden :=) Hihihi!

 

Ingen som har sagt det er lett å være gravid :=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei, de ordene har jeg aldri hørt komme over noens lepper..! ;) typen klager på at jeg sover hele tida (hele tida my ass, er jo våken noen til\mer i mellom øktene.. ;) ) også mener han jeg har mark i ræva når jeg endelig kommer å legger meg etter min våkne tid midt på natta, og plager han med at jeg ligger og vrir meg i mangel på en god liggestilling.. :)

 

men han fikk jo være i fred her om natta da hormonene tok overhånd og jeg ble sint og begynte å gråte og følte meg feit og oppblåst, da endte det med at jeg tok med vårt feller teppe og la meg på sofaen.. hehe.. stakkars fyren frøs hele natta.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

 

Sånn har det vært litt hos oss også :=) Men jeg skylder på at det er fordi han snorker og da sover jeg så utrolig dårlig :=)

 

God søvn videre!

 

klem en trøtt jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte en natt at jeg spiste gammel spagetti, og jeg kunne kjenne lukta da jeg våknet og ble sinnsyk kvalm. Våget ikke å se på spagetti pakka etterpå.....da kjente jeg kvalmen komme....usjj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har hatt så mange rare/syke drømmer i det siste.helt utrolig.hehe..men er vel de hormonene...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... drømmer ganske mye rart jeg og... som f.eks her om dagen hadde jeg veldig blødninger og natten etter drømte jeg at jeg mistet... det lå en liten pose lignende ting på papiret når jeg tørket meg og inni der lå da et helt flatt foster... med påtrykte øyne, ører, nese og munn...(akkurat som de røde gelefiskene) og hodet var brunt på ene siden og resten av tingen var hvit... også hadde den snabel, hale og fire bein.....!? kan det ha noe med å gjøre at jeg så på bilder av elefantfostere her om dagen tro?? hahahahaha... jeg gikk nå i hvert fall og vasket denne tingen og tok vare på den i lomma.... det var jo babyen min!! og hadde den i lomma helt til mormor klikka å sa at jeg ikke kunne ta vare på den og at jeg bare måtte kaste den.... så jeg gjorde det:( og gråt i evigheter... våkna at jeg var gjennomvåt av tårer...

hahahahahaha...

var jo helt sikker på at jeg hadde mistet da... men hadde ikke det:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, for en drøm...! :) jeg har visst i følge typen ligget og grått noen timer i søvne i natt... drømte sikkert om at vi kranglet, noe vi gjorde før på natta... har vært litt ustabilt sånn sett, for jeg har så humørsvingninger, og det takler ikke han helt.. hehe... var akkurat likens da jeg kom i puberteten, og det er så forferdelig ekkelt å ikke ha kontroll over humøret sitt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natten til den dagen jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg det sykeste marerittet. Har ikke hatt mareritt på flere år!!

Jeg drømte at jeg mistet alle tennene.. de bare falt ut.. galne monstre sprang etter meg.. helt hvite i ansiktet med masse blo.... Samboeren min viste seg å være "levende dø" , det vil si jeg fant ut i drømmen at jeg var i sammen med et gjenferd.. Det var helt sykt :P

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har det jeg og! Før husket jeg aldri hva jeg hadde drømt når jeg våknet. Men når jeg våkner nå føles drømmene veldig ekte og jeg kan huske flere drømmer fra en natt :P Merkelig! Men moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har hatt noen rare drømmer jeg og. Jeg og samboeren driver på med kaninavling og utstilling, så ang kaninene har jeg drømt temmelig mye rart. Men det rareste er at jeg flere netter på rad drømmer at jeg mister noen tenner, og flere tenner neste dag. Handler vel om at jeg burde til tannlegen å få fikset et par hull jeg vet jeg har. Og så har jeg fått 3 visdomstenner, og vet at de kan lett råtne, så det er vel det jeg drømmer om, bare at det skjer med alle tennene mine, ikke bare visdommene. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...