Gå til innhold

**Påmelding til treff på Pigen 13.12 kl 19**


Tom Pupp og Lille Snupp

Anbefalte innlegg

Marsfrøken i magen

 

Dersom dere skriver dere på liste, og nærmere treffet ser at dere ikke har mulighet til å bli med likevel, er det fint om dere legger inn et lite hint om dette, så vi ikke reserverer bord til for mange...

 

Ingen mage for stor - ingen mage for liten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei, bella27..

 

Jeg er bestandi logget på MSN, men min adr har du nok ikke..

Du kan få den på neste treff, ikke så lyst å legge den ut her :)

 

Gleder meg til treffet :)

 

snakkes jenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp oppdatering: Vi er 8 påmeldte så langt :-)

 

Marsfrøken

Heidimor

Fru Lee

Seccy

Bella

mars79

Trinic (usikker)

babygutt jan 07

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir gjerne med den 13!! har ikke vært på treff før, så det blir gøy!! trenger å bli kjent med flere som skal ha baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok nå melder jeg meg på, med det forbehold at jeg skal jobbe til seks den dagen + at det er siste uka mi på jobb og jeg har overbooka meg skikkelig. Men hvordan finner jeg dere? ups dumt spørsmål kanskje, store mager på noen.. Men da må dere huke tak i meg hvis jeg ser forvirra ut(det gjør jeg i grunn hele tia). Men oj.... spennede da har vel egentlig meldt meg på jeg da? Jaja Da sees vi, hvis jeg orker å gå når jeg er ferdig på jobb, men kommer sikkert forde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig avslappende på treff, så satser på at du kommer!! Jeg har reservert bord som er merket BIM, så det er bare å spørre i baren, se etter en gjeng med struttende mager eller vi huker tak i deg. Kan også møte deg utenfor fem på sju, hvis du heller vil det. Jeg har svart jakke, stripete skjerf og brune krøller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært fint:) Litt sjenert jeg da, vet ikke hva jeg har på meg, men har ihvertfall mørkt, kort hår, med noe lilla i luggen. Pluss en liten mage da... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist! jeg blir gjerne med på treffet denne gangen også. Håper det kommer flere som skal ha barn i

april-mai-juni.

 

Jeg har termin 13 mai.

Kommende storebror er 21 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen.

Jeg hiver meg på. Har ikke vært på noe treff enda, men har veldig lyst. Var med på BIM-treff i forrige svangerskap, så jeg vet at det er veldig koselig.

Termin 17.3, nr 3

 

Vi ses.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Dette blir det største treffet så langt for oss :-) Oppdatert liste ser slik ut:

 

Marsfrøken

Heidimor

Fru Lee

Seccy

Bella

mars79

Trinic

babygutt jan 07

xenapus

v+v=baby

karuna76

hohoo

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne være med på treff. Første gang for meg og. Har termin 6. april. Jeg skal på et kurs som er ferdig halv åtte, så jeg håper det er greit at jeg ikke dukker opp før i 20 tiden. Jeg ser etter et bord med mange gravide damer, og satser på at det er riktig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsfrøken

Heidimor

Fru Lee

Seccy

Bella

mars79

Trinic

babygutt jan 07

xenapus

v+v=baby

karuna76

hohoo

Mamma&Adriana+babyimagen

 

Blir vårt første treff også....

Kjenner en fra før da:)

Termin 21 April, dette er nummer 2 har ei jente fra før som blir 1 år på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg må melde avbud også da sambo skal jobbe overtid hele uka....

Så jeg får slenge meg med etter jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei må desverre melde avbudd i dag , bekkenløsningen tar knekken på oss , ha en fin jul alle sammen , neste år er vi alle en ekstra rundt julebordet og det blir spennende

juleklem fra heidi og lillemann i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...