Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 He he he, sitter her og leser et blad, hvor det er intervju med en del kjente mennesker og dere syn på juleforberedelser.....de bakser og strever og vasker og baker og handler og ordner til jul, mye stress er det visstnok. Lenger bak i bladet kommer det så 3 sider med overskriften Juks julen inn;-)) Noen av tipsene går som følger: -Fjordlands ferdige risengrynsgrøt -I stedet for å lage saus fra bunnen av. Skrap av det brune fra bunnen av stekeplaten og ha oppi en posesaus. En dæsj rødvin og vips - smaker som om du har holdt på i timesvis:-) -Lag pepperkakehus av Ryvita, pynt som vanlig:-) -Litt melisdryss gir hjemmebakteffekt på innkjøpte kaker. Samme prinsipp gjelder meldryss på brød og rundstykker:-) -Kjøp ferdig kransekake, men skvis den litt og sett på egen pynt. Ser hjemmelaget ut:-) -All Toro-bakst-på-pose smaker hjemmelaget med et ekstra egg i:-) -Og vaskingen......... -Rydd unna det verste, demp belysningen og tenn i peisen (peisen er da selvsagt en dvd-plate som vises på tv). Den dunkle belysningen skjuler det meste:-) -Snu filleryene og vips, så ser de ikke så møkkete ut:-) -Hvem trenger krans på døra? Et bredt, rødt bånd, knytt fast rundt dørhåndtaket får duge;-) He he he..........ler meg ihjel.................blir kanskje ikke helt det samme da.....men, har du dårlig tid, så jaja......;-))
Gummelillan Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Mange gode tips her ;-) Pepperkakehus av Ryvita hørtes imidlertid litt trist ut da... Tror jeg skal bygge meg en liten Husmannsplass, jeg ;-)
♥Snulder Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hoi!!! Du glemte det med grønnsåpeskåla under sofaer og andre mørke steder... da lukter det alltid nyvasket!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Men det gjelder jo hele året det!!! ;-))
Ronja65 Skrevet 1. desember 2006 #6 Skrevet 1. desember 2006 Brøvde det der med belysningen i kveld.... Oh... så fin stuen min ble:-)) Fast jeg har pyntet den med to juleblomster også da:-)) Tenk på søndag er det 1 advent... utrolig...faktisk lit deilig at jeg ikke skall jobbe i jul. Det pleier jeg nemlig å måtte gjøre....
Babyonboard ;-) Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Siden jeg er en hel uke på etterskudd, og bare skal være her en uke til før jeg reiser nordover, så fristet mange av tipsene!!!! HAHAHA... Meeeeeeeeeeeeeeeeen..... Vi skal jo ikke være her i jula så da så...... Tror jeg bare pynter littegranne her og så får jeg slite livet av meg fra neste fredag ;-)))) Får dra på besøk til alle flinke vennene som garantert har julestemning, ta med gløgg og tilbehør og bare kose meg frem til neste fredag ;-))))))))))) PS: Nei, jeg er IKKE ferdig med julegavene, så litt stress ut på diverse butikker må til.... Først må jeg bare få Jojo til å skjønne at dag ikke er natt!!! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå