Madamina Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Heisann Såg bare på hodeomkretslista at der var 8 omkretser. Har du 8 barn? Ble noget imponert. Hvordan har du og fåår du det til? Ingen mangel på respekt i dette spørsmål, jeg bare måper. Du er tøff.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Vet hun har 8 barn, resten skal hun få svare på selv )
Gjest Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Når man først har greid å lage en så kan man oppskrifta vet du. ;-) *ler*
Muffinsmamma Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 fortell mer asterixa - hvor gamle er de? hvordan har du rukket dette? jeg er også dypt imponert!!!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Eldstemann er 15 1/2 år og minsten er 1 år. Har jo bare fått dem sånn "nå og da" innimellom studier og jobb da vet du. ;-)
Muffinsmamma Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 utrolig flott!! har du alltid ønsket deg så mange?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Da jeg var barn sa jeg alltid at jeg skulle ha 12. ;-) *ler* Men vi sa fra starten av at vi ønsket oss minst 3, så fikk vi se. Og så hadde vi lyst på flere og flere etterhvert. Nå skal vi ikke ha flere. Det er fryktelig vemodig, men føler likevel at jeg er klar for å gå over i en livsfase uten helt små barn nå.
Luca Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Hehe, SA du virkelig det som barn:-) Siste her også, og det er både vemodig og rart ja.....
Gjest Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Jepp. Jeg skulle enten ha 6 gutter først og så 6 jenter, eller annen hver gutt og jente med gutt først. Nøye planlagt som du skjønner. ;-) *ler* Veldig rart å ikke skulle ha flere ja. Minsten er jo nettopp blitt 1 år og det føles utrolig merkelig å aldri skulle ha barn under 1 år noen gang mer.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 du har da stor sjans for å bli bestemor etterhvert da.. så da kan du jo "låne" barnebarna dine når den tid kommer
Gjest Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Ja, gleder meg til det, men vil helst ikke bli det før om i hvertfall 10 år da. ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 Hehe nei er nok det beste det:)
Luca Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Nå som lillesnupp er 10 mnd er det jo mindre aktuelle spørsmål her inne, det blir jo mer spedbarnsspørsmål som opptar folk. Så tenkte faktisk på tidligere her i dag at jeg fakisk ikke skal holde et lite nyfødt nurk mer som er mitt. Det blir jo bare mer og mer stas for hver dag som går jo eldre de blir, men det er ganske vemodig ja når jeg tenker etter.... Men jeg som gikk fra å ha en datter på 15 år, til plutselig å få to småjenter igjen, føler at jeg har vært så heldig at jeg nesten blir religiøs av å tenke på det:-) Så er fornøyd nå ja..
animal Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 Du må jo være virkelig skapt til å føde, så at de hadde stor hodeomkrets alle sammen også. Kan jeg spør om du hadde lette svangerskap og lette fødsler?
Gjest Skrevet 28. november 2006 #16 Skrevet 28. november 2006 Lette sv.skap og kjappe greie fødsler ja.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #17 Skrevet 28. november 2006 Føler meg heldig jeg også over hvor jeg har kommet meg i livet. Skal nok likevel mer til for å få meg _religiøs_ da, men... ;-) Ungene er jo herlige i alle aldre, men man kommer vel til å savne spesielt alle de aldrene man aldri får oppleve igjen etterhvert som minstemann blir større vil jeg tro.
Luca Skrevet 28. november 2006 #18 Skrevet 28. november 2006 Det skal litt mer til på meg og da forhåpentligvis:-)
-carina- Skrevet 28. november 2006 #19 Skrevet 28. november 2006 Men om ikke spørsmålene er så aktuelle for deg lenger, så er det veldig fint at du er innom og deler erfaringene dine med oss! (Jeg er nå en som liker svarene dine, og ikke synes du er overhysterisk, jeg da!) )
-carina- Skrevet 28. november 2006 #20 Skrevet 28. november 2006 (Denne var til Luca kl 23.59) Ville bare si det, synes du får litt pes i blant... )
lana<3 Skrevet 29. november 2006 #21 Skrevet 29. november 2006 Hei Asterixa...jeg ble imponert over at du har 8 barn, vet faktisk ikke om noen som har så mange, farmoren min har syv da...hvor gammel var du da du fikk din første? Har du jobbet i svangerskapene?Har du fått noen tvillinger eller trillinger? Mitt mål er minst å ha 4 stk...har bare en søster selv og halvbror og har ikke familie utenom nesten utenom en mor...regnet nettopp ut at hvis jeg blir gravid annethvert år rekker jeg 6 stk fram til jeg er 38...er jeg heldig får jeg kanskje et par tvillinger...men neida det blir vel med drømmen...har en vrang samboer som bare vil ha TO...BUHU... må bare si du er utrolig heldig...er grønn av misunnelse her jeg sitter...
Luca Skrevet 29. november 2006 #22 Skrevet 29. november 2006 Takk for det du:-) Lillesnupp er jo bare 10 mnd, så der er jo aktuelle ting fortsatt. Men merker at vi er på slutten av det første året, for legger merke til masse spørsmål om spedbarn og babyer på 2-3-4 mnd osv. Og der er liksom ikke fokuset nå:-)
Gjest Skrevet 29. november 2006 #24 Skrevet 29. november 2006 Jeg var 21 (nesten 22) da jeg fikk førstemann og har jobbet eller studert minst full tid i alle sv.skapene. Ingen av dem er tvillinger/trillinger. Vi tar dem en og en, som jeg pleier si. ;-) For min del har jeg aldri kunnet bli gravid før det er gått minst ca 1 år siden forrige fødsel for jeg har ikke fått igjen mensen før den tid. Håper du får samboeren med deg på så mange du vil ha da. :-) For meg har det aldri vært noe problem heldigvis, jeg og mannen min har vært enige om alle ungene. :-)
Muffinsmamma Skrevet 29. november 2006 #25 Skrevet 29. november 2006 men! jeg syns det er så kult at du har så mange. som sagt. jeg har 3 søsken selv og vil ha 3 barn. vet ikke om jeg rekker mer enn det.. blir 30 neste år. hvordan har det vært hjemme med så mange? har du følt at du har kunnet "realisere" deg selv midt oppi det hele? er det ikke slitsomt? eller oppdrar barna hverandre.. og økonomisk, hvordan får dere det til? hva syns du er den "perfekte" aldersforskjellen mellom barna? jeg sitter og lurer på når jeg skal planlegge neste.. men jeg skal ha et år permisjon etter mammaperm, så om jeg blir gravid snart igjen får jeg jo ingen penger.. sukkk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå