Gå til innhold

Pris på brudebukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere el betalte dere for deres brudebukett?

Jeg må ut me 1800 for min, helt sykt spør du meg! En ball kremroser, men noen roser hengende + litt innslag av lilla orkideer å litt sølv.

Hvor nærme kan man eventuelt endre på brudebuketten for å spare noen hundrelapper, jeg gifter meg om 3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert endre den nå.. De har jo ikke begynt å lage den ennå , så det sikkert ikke noe problem.

Skrevet

Ta kontakt med en blomsterdekorasjonslinje, og spørr om ikke de vil lage brudebuketten din?? Det gjorde jeg. Fikk en nydelig brudebukett, brudepikebukett og 5 blomstersmykker for 1000 kr Det brukte faktisk dette i pansum og de syntes det var kjempegøy!!. Lykke til.

Skrevet

Min brudebukett kostet 1000 kr hos en vanlig blomsterforhandler. Da fikk jeg med 3 brystbuketter. Buketten var med lilla orkideer og kremfargede roser som hang ganske langt ned. Synes det høres litt dyrt ut det du beskriver. Tror nok det kan lønne seg å forhøre seg litt hos flere ang priser.

Skrevet

Min blomster-venninne sier at 1800 kroner er ikke dyrt for en brudebukett. Men hvis ikke du ønsker å betale så mye, er rådet som de ovenfor-å skjekke ut andre blomsterbutikker.

Skrevet

Eller rett og slett gå til en annen forhandler og si at du bare vil ha en bukett med blomster sånn og sånn. Ikke nevn at det er en brudebukett. Bare fordi du nevner BRYLLUP er prisen dbl så mye. 1800 NOK er i utgangspunktet mye for blomster. Helt enig!

Og spøsmålet er om det er verdt det? Ja, klart det er :=) Dette er din store dag!

Da jeg giftet meg fikk jeg min bukett, brudepiken min og 3 knapphullblomster til 1200 NOK med store flotte liljer bl annet til 1200 NOK. Da nevnte jeg ikke at det var til Bryllup, men kun buketter!

Lykke til!

Skrevet

Stemmer dette??? Helt idiotisk at BRYLLUPsbenevnelsen fordyrer samme varen....Det brukes jo samme innbinding, tid og leveringsbetingelser. Jaja, det er vel samme prinsipp som i jula med JULEmarsipanen... Aldri koster den så mye per kilo som i jula. Verdt å bemerke seg. Hm.

Skrevet

Eg betalte 1200kr for bukett, fire korsettblomster og to bordbukettar, då hadde eg oransje roser, gerbera, sånne raude bær (hugsar ikkje namnet), grønt og hengebjørk rundt og som hang litt ned. Korsettblomane var ei rose med litt grønt og bordbukettane var ganske like brudebuketten men mindre - KJEMPEFORNØGD!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...