Gå til innhold

I kveld er det Greys jenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg skal akkurat til å sette inn en langpanne med Focaccia - etter å ha smakt en nydelig en i tonetrolls 40-års lag og funnet en oppskrift i nye Foreldre & barn:-))

 

Gjett om jeg skal kose meg da:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

Skrevet

Pause for å sjekke Focacciaen, og det er så sinnsykt spennende på Greys!!!!!!!!!!!!!!!! Må løpe!!!!!

Skrevet

Huff, liker ikke sånne episoder som slutter mens det er på det mest spennende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hm, spørs om jeg ikke må "trøstespise" noen brente mandler. Er sååååå stolt over at jeg endelig er i gang med juleforberedelsene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...