skravlebøtta Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Kan dere ikke bare holde smella! Stakkars, klarer ikke å velge hvilket merke som er best, hvilken farge som er finest og hva som er hippeste barnevognmote. Gå på finn.no, eller kjøp vogna av ei venninne some er ferdig med sin. Det er nesten umulig å slite ut ei barnevogn, men etter 11 og 19 år, og mange flyturer så skal jeg innrømme at min sportsvogn og bagvogn begynner å se både falmet og tufsete ut. Men de duger til formålet allikevel! Forbrukerkjærringer!!! Tenk på at ungene dere skal arve den kloden som dere driver rovdrift på. Nå er jeg så gørrlei av å høre at enhver kan bestemme hva man skal bruke pengene på... det er ikke det dette dreier seg om... knurr
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 kom deg til krangle siden..... vogn er mote.. sånn er det bare.. hilsen vogn dilla......
skravlebøtta Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Usaklig av deg å si (anonym!). Dette er barnevognDEBATTEN, og her bør man også tåle å få kritikk for uetisk oppførsel.
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Men kjære deg.......... la vær å les her da!??
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jøss skravlebøtta - har du en dårlig dag idag??
Parkas77 Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 hei sinnatagg! det må jo være lov å være forvirra for en stakkars førstegangsfødende! når man ikke har venninner man kan arve av og er eldst i søskenflokken og dermed ikke har noen søsken å arve av og man ikke finner det man trenger på finn.no, blir det nytt som er alternativet. jeg er helt for gjenbruk, og det er nettopp derfor jeg ønsker ei solid vogn - jeg regner nemlig med å få flere barn, og ønsker en vogn som jeg kan bruke til en eller to til :-) egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe brukt, men enten blir vognene for gamle, ellers er de nesten helt nye og bare for bruk til 6 mnd - 1 år, og jeg gidder ikke å skifte ut vogna hvert halvår heller. hva med dere andre, har dere noen tips til en ny, solid og god barnevogn?? som varer fra nyfødt og til 3-4 årsalder? Takker for svar!
skravlebøtta Skrevet 28. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2006 Hei Parkas77 Jeg kan godt svare på spørsmålet ditt, men det irriterer meg fortsatt at ingen her inne tar poenget mitt. Hvis du skal ha en vogn som varer fra 0 til 4 år og kankjse til og med flere barn så gå inn på Phil&Teds og kjøp fantastiske e3 stroler. Den koster en tusenlapp mer en de fleste andre vogner, men tilfredstiller alle behov fra A-Å
Gjest Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Ville ikke anbefalt denne fra fødsel da babyen ikke har ansiktet vendt mot den som kjører vogna.Dette er anbefalt da de søker trygghet i noe kjent når de utsettes for mange inntrykk. Ville anbefalt TFK joggster twist,god og romslig bag og lun og romslig sportsdel.Der har du vogn fra 0-4 år. Sånt bør man vel vite når man er såpass kjepphøy som 'skravlebøtta'.
skravlebøtta Skrevet 28. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2006 Man legger faktisk barnet den veien man vil i Phil&Teds...
Gjest Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Og ser gjennom kalesjen eller nettingen/plasten? Ville ikke anbefalt det jeg,men.
skravlebøtta Skrevet 28. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2006 Har du sett denne vogna Lacrimosa? Den er åpen i den enden som vender mot den som triller. Hvis du har et barn til sitter dette barnet oppå i eget sete. Fordelen med denne som søskenvogn er at den ikke er mer romstor en en vanlig enkel sportsvogn. Jeg er virkelig frustert over å kalles kjepphøy. Jeg kan godt innrømme at jeg startet med et agresivt innlegg, og mange fortjenete det. Men frk. Parkas77 har faktisk tenkt igjennom sakene sine og tenker langt. Når jeg da forsøker å svare skikkelig er det ganske forstemmende å bli kalt kjepphøy.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Jeg har sett den flere ganger,og ville ikke hatt den fra babyen var nyfødt,nei.Som sportsvogn ser den helt grei ut.Men jeg har prøvd masse og sett masse på vogner for jeg vil være fornøyd når jeg kjøper sportsvogn til vesla mi,og TFK er den jeg liker best. Uansett,jeg reagerte bare på *ovenfraogned*.holdningen.Mange vil gjerne høre fra de som har litt erfaring med forskjellige vogner. Bruk og kast-mentalitet er det kanskje endel av,men man kan gjøre bomkjøp og angre etter man har tatt vogna i bruk.Gjorde selv det til min første,jeg kjøpte litt på impuls og fant ting jeg ikke likte og solgte igjen.Men nå har jeg lært,og svarer gjerne hvis noen vil ha råd.Og kvalitet koster gjerne litt. Ikke meningen å være bitchy,men du virket så hissig og da ble jeg det også! ;-) (selv har jeg nå en 2001-mod Simo kombi som jeg er superfornøyd med og skal ha til vesla ikke vil sitte i den lenger.)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2006 #13 Skrevet 29. november 2006 Get real! Jeg tar meg overhodet ikke nær av hva du sier/mener, selv om jeg har hat flere vogner allerede og snuppa bare er 9 mnd. Vi er alle forskjellige, og hva folk bruker egne penger på eller har av interesser er faktisk ikke din business. Forhåpentligvis greier jeg å formidle noen gode verdier til datteren min selv om hun har en stilig vogn. Om det er uetisk eller ikke er vel strengt tatt opp til hver enkelt! Håper du har en fin dag der du sitter og irriterer deg over alle oss forbrukerkjerringer!
Minnie_Moon Skrevet 30. november 2006 #14 Skrevet 30. november 2006 Hehe, måtte bare le av fyrverkeriet ditt :-) Jeg skal si meg litt enig i det du sier. Men jeg er jo en av disse forvirrede da... Betyr ikke at jeg kommer til å kjøpe en ny vogn for det. Jeg vil bare vite litt om ha som finnes og kan være praktisk. Kjedelig å sitte med en vogn man er misfornøyd med. Skal se om jeg finner en vogn jeg liker, så skal jeg prøve å få kjøpt den brukt. Og jeg synes ikke det gjør noe at folk kjøper nye vogner, for hvis ingen kjøpte nye ville det jo også vært færre nye vogner på bruktmarkedet også. Noen må jo en gang ha vært den første til å kjøpe vognen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå