Gå til innhold

mye får dere i strømregning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste jeg fikk var på 1600 kr.... altfor mye :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, skulle ønske mi var på 1600, rekner med den er 2500-3000... sukk!

Skrevet

oi det var mye, er dere 2?

uff håper aldri min blir så høy, da sprekker ihvertfall budsjettet mitt :(

Skrevet

1 og 1/2, bare meg og lillejenta, har av og til en feeling på at husverten fusker, men er vel oppvarming og sånn som gjør det, trekker her, gammelt hus

Skrevet

Ja, en bitteliten en, men har dårlig med ved, men hr vert flinkere no da å fyre, men ovn må nesten stå på om natta så det ikkje er iskaldt når vi står opp, grugleder meg til snøen!

Skrevet

vil å ha peis men den ble fjernet rett før jeg flyttet inn :(

Skrevet

fikk beskjed om at det var noe feil med der det skulle ut hehe... så snakket jeg med han som bor over og han har peis.... det er jo samme ting det går ut av så ikke vet jeg :/

Skrevet

hei. syns ikke det var så mye. jeg fikk på 1650, fra huseier pga samme måler. men da har jeg bare bet for strøm til mat. lys, og varme nede som nesten ikke står på. oppvarming skal være i husleie da det er sentralfyr.

obs.da bet jeg jaggu mye på 2 mnd.... syns selv det var mye, da jeg ikke bet for oppvarming

Skrevet

jeg har fått 3 strømregninger mens jeg har bodd her : 1 på ca 900, en på 339 kr og en på litt over 1000 kr ! det er 1 måneds forbruk da.. Syntes ikke det er ille i det hele tatt jeg men regner med at NESTE blir STOR :( :( og det er kun meg og jentungen som bor her..

Skrevet

jeg fikk strømregning nå på 2500,- og jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal betale den :( Er for 2 mnd bare jo! Skjønner ikke at det går an... Den må hvertfall ligge til etter jul :(

Skrevet

kan ikke du spørre om å dele den opp og deretter si at du vil ha regning hver måned.. !! :)

Skrevet

Jeg fikk regning på 1500 på EN mnd... regner med 3-4000 over nyttår.. Og vi er 2...

Skrevet

Je har nettleie et sted og strøm fra et anna et.

Fikk regning nå på litt over 500kr på nettleie.

Fikk en sms fra strømleverandøren at regninga med forfall på fredag ikke sku betales pga at stømprisen har gått ned.

Så da var det 500kr og no for 2 mnd da, ikke verst det syns je.

Ellers så ligger je vel på rundt 1500kr anna hver mnd

Skrevet

Andrea05

Så lenge du ikke har egen strøm måler har ikke huseier lov til å kreve penger til strøm fra deg. da skall det være avtalt en fast sum fra starten av.

Ellers skall du kun betale strøm om du har egentn måler.

Det står i låvene om å leie.

Skrevet

Betaler 1300-1500 i mnd på strøm.

Mye synes jeg:(

Skrevet

Nemi-Isabellas mammma

JEg bor like nord for lillehammer

Skrevet

han har sånn tvilling måler da, som kun ser hva jeg har brukt av strøm. Han er veldig nøye, viser meg og leser av sammen med meg og regner ut sammen. men syns likevel jeg bet veldig mye.kansje ikke lov, men orker ikke noe diskusjon med det...

men så lenge oppvarming er under sentralfyr, og ligger i hus leie, så bet jeg drit mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...