Gå til innhold

jobber i bhg jeg.....


Trultemora er presseklar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på småbarnsavdeling og da kommer det gjerne noen gullkorn da..... Ei jente på 2 år skulle si: se akebrett, men sa se apepikk!!

Brukte 5 mnd på å lære henne at det het AKEBRETT og ikke APEPIKK! ;)

 

 

 

Jente 2 år skulle kle på seg et skjørt.....

"jeg må pakke inn ræva mi, for jeg kan ikke gå bærrævt"! ;)

Lo så jeg holdt på å tissa ut meg.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha. Skal være forsiktig med hva en sier i nærhetenav unger.. bærrævt og TO år..hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...