Gå til innhold

Hvem er staest?

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren eller mamman?

Her har vi nå hatt en skrikedukke i over en time.....hun fant ut at hun skulle opp og leke etter å ha blitt lagt og dullet med......for noen dager siden.....og siden har vi holdt på med å showe og gjøre alle sirkuskunstene hver kveld, ca 10 ganger i timen......moro et par kvelder liksom, men så skjønte jo den erfarne mammaen at nok var nok, og at tøffere skyts måtte settes inn.....og her sitter jeg nå, med en stresset og illamående pappa, som synes jeg er den mest grusomme mamma i hele verden, mens hans lille prinsesse hyler som besatt, kun avbrutt av små kunspauser for å lytte, kommer det noen nå mon tro? Joda, hun er sta, men det er jammen jeg også, og jeg vet jo så godt, at det kun er snakk om et par kvelder, så skjønner frøkna mi det......hun er jo over gjennomsnittet når det gjelder intelligens blant annet (ref tidligere innlegg;-)

MAMMA GJØR DETTE FORDI DU SKAL FÅ EN GOD NATTS SØVN JENTA MI!!!!!!!!!!!!!

PS: Oppmuntring tas imot med TAKK!!! Dette er pokker ikke moro........kjenner liksom at skuldrene er litt sånn kledelig oppunder ørene.....;-)

....og for de som synes dette er barnemishandling............................................................................................................................................................javel, du om det........for nå har pappan det desidert verst altså, bare så det er sagt............;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

....og bare for å ha det på det rene, jeg har vært inne hos henne maaaange ganger for å fortelle at jeg er her og passer på.....og hver gang gliiiiiiser hun det bredeste smilet sitt og tenker nok "haha, nå får jeg det som jeg vil igjen;-)"

Skrevet

Sender herved en stor trøsteklem til Attpåklattmannen!!!! Det er maks tre kvelder. Gull verdt investering!!!! Og unge mademoiselle trenger prinsessesøvnen sin!!! Jeg tipper mammaen er staest, selv om det ikke er gøy!!!

Husker selv med eldstemann... Jeg satt utenfor soveromsdøra hennes og gråt minst like mye som henne!

Det er kortvarig, Klatten... KORTVARIG!!!!!!!

Skrevet

Tipper du er staest jeg! Fordi du har lengst trening:) Men... de kan være ganske så strie når de har bestemt seg for noe disse små skrukketrynene!! Staaaaakars pappan som sitter svett og hører på vesla vræler!

Skrevet

Skal hilse så masse fra klattismannen og si tusen tusen takk!!!

He he he, ser det for meg ja - du og ungen - hyler så tårene spruter!

Men når det er sagt, så er det helt klart verst for pappaklatt ja.......Jeg vet at dette er det beste for henne, og for oss i lengden og sånn er det med den saken:-)

....og du - tusen takk for at du trøster:-))

......og nå har det faktisk blitt stille på henne;-)

Jeg vant!!!

.............for denne gang................;-))

Skrevet

Og nå kom han fra stuen og var på vei inn for å se til henne, for det var jo så fryktelig stille!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!

Fikk stoppet ham før han røsket tak i døra til soverommet...............det er liksom litt dobbelt opp å passe både på henne og ham da:-))

Skrevet

Huff, ja, sånt er ikke gøy. Her i huset går legging fortsatt ganske greit, men våkner sånn når vi skal legge oss og blir ikke rolig før hun får trone i midten av dobbeltsengen...

Som gjør at pappaen dermed havner på soverommet til mellomste hvor det står en ledig seng....

Men NÅ er pappaen lei av å bli forvist, så i julen skal dette tullet avsluttes. Tenker det blir litt gråt da, ja. Men de har det ross alt best når de greier å sove hele natten i gjennom uten for mye tull. Og vi har det aller best når dette skjer i egen seng ;-)

Heia, heia Klatten og Klattispappa. Dette greier dere!!!!!

Skrevet

Hi hi, ja det må gjøres, før eller senere. Hannah har vært en drøm hun, men etter litt for slakke tøyler en periode, med storesøstre og foreldre som gjerne skulle snuse og kose litt før de la seg, måtte det jo skjære seg til slutt. Men nå sover hun som en engel, om enn på tvers i fotenden av sengen, men pyttsann, den er jo helt lik i begge ender;-))

Og jeg vet at det i løpet av en kveld eller to er over.....hun får ikke lov til å sove i midten, da slapper ikke jeg av....så jeg skal fortsette å være sta jeg, imorgen, og overimorgen også, om det må til;-))

Skrevet

Åhhh. Disse frøknene våre. Thyra har dessverre fåt diarè, ikke noe særlig godt tenker jeg... Stakkar... Ellers så har hun en tendens til å gråte seg i søvn, og smiler med tår våte øyner, når mor eller far ser på henne....

Skrevet

jeg heier på dere begge.... selvom klattepappan har det vondt (grusomt) så er det ikke artig å være den standhaftige tinnsoldat mamman heller! dere er flinke!

klem klem klem

Skrevet

Dere får bare holde ut! Det tar bare noen dager før hun skjønner at det er leggetid når hun kommer i senga.

Vi har vært nødt til å gjøre det samme her nettopp. Pga sykdom med feber og deretter ekstremt tett nese har hun fått spesialbehandling, og det skal bare noen dager ut av rutinene før hun tror at vi har fått en ny hverdag ;o)

Så hold motet oppe! Fortell mannen at det snart er over, og at roen snart senker seg...:o)

Skrevet

Ja, det rare er at en kveld kanskje holder.....bare man er sta nok;-))

Og så hjelper det nok Klattispappan at Klattismamman er en dreven moden en også;-))

Skrevet

Champagnemannen stoler også på mine mammaferdigheter og årelange erfaring. Jeg må innrømme at jeg var litt mer "etter boka" da jeg fikk min første enn jeg er nå. Så han opplever nok en versjon som er lettere å ha i hus enn far til første barn gjorde ;o)

Skrevet

Hi hi, heldig han da:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...