Gå til innhold

puppene mine skremmer mannfolk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan vel rulle de opp i bh-en når du treffer mannfolk?

Skrevet

bare spøk dere, jeg er fortvila

Skrevet

Velkommen i klubben!

Skal du forresten vise dem fram til så mange, da? Er du pinup-modell?

Neida, skjønner problemet, men jeg har et råd: Prøv å konsentrere deg om det du kan gjøre noe med, i stedet for det du ikke kan gjøre noe med. Det hjelper meg, i hvert fall.

Det at en tenker mye på hengepuppene sine, viser vel kanskje at en ikke har så veldig store problemer i livet?

Skrevet

........Eller dere kan skrive noe som faktisk får HI til å føle seg littt bedre:)

Skrevet
:D skjønner at det føles som et problem ja. Jeg er glad jeg ikke trenger å gå på sjekkern igjen etter 3 barn he he. Har aldri hatt faste bryster heller jeg da, men nå ser de ut som vrengte bukselommer ha ha. Når det er sagt ville jeg ikke hatt en mann heller hvis han ble skremt av slappe pupper... Jeg har da tross alt født og ammet barn. og er slettes ikke 20 år lengre heller. Regner med at mannfolk på den alderen jeg ville kommet til å date hadde taklet det. De har sikkert ikke six-pack de heller :) Men for dem som sliter veldig er det vel mulig å operere?
Skrevet

Jeg er singel da, var det før jeg fikk jenta mi.

Nå har jeg ammet i snart 11 mnd å trapper ned for å slutte å puppene ser ikke ut...

Møtt en fyr som IKKE får se de...

men sant som du sier, ikke et veldig problem.

Skrevet

Vel, tro det eller ei, men det var faktisk et forsøk på det.

Skrevet

Det er nemlig fort gjort å grave seg ned i selvmedlidenhet. Da synes jeg det er viktig å tenke på hva kroppen faktisk har gjort for oss. Jeg prøver å tenke på hvilken JOBB disse puppene har gjort, og da blir jeg jo ganske takknemlig!

Men jeg vet, jeg vet.... Det er lett å tenke på hvordan man så ut før.

Skrevet

jeg er 21 år.

og etter at jeg fikk barn, om startet å amme: VELKOMMEN HENGEPUPPER!!!!

JEG HATER DET!

jeg er 21 år.

21 år!!!

Herregud..

Men det er jo pga ammingen, og derav egentlig min forfengelighet.

Hater ammebher.. Hater dem...

Men se på det positive: du har brakt et barn til verden! og det er det vel verdt ;)

Skrevet

jeg har noen alvorlige tanker om å fikse på dem (løfte dem opp altså, ingen silikoner) når jeg slutter i babyfabrikken, hvorfor ikke? Det kommer an på hva det koster da...

Skrevet

Når du er ferdig med ammingen for evig og alltid kan du snakke med fastlegen om vurdering av redusering/rekonstruksjon. I mellomtiden er "wonderbra" funnet opp nettopp for deg. Og er det forskjell mellom dem så kan du jo få tak i slike løse silikoninnlegg (lindex har).

Skrevet

Jeg skjønner at det kan kjennes som et problem, det gjør jeg jo. Og jeg tror at problemet kan kjennes større hvis det er en annen mann enn barnets far det er snakk om. Da kan en kanskje tenke at han bryr seg mer om det man selv opplever som "skavanker". Barnets far har sett deg slik du var før du fikk barnet, men det har ikke denne mannen (?). Likevel: Han er ikke mye å samle på hvis han ikke forstår hva disse puppene har gjennomgått. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...