ღtili35ღ Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 er det noen som har en god oppskrift til meg?
anonyn Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 verdens beste karameller 100 gram meierismør 3 dl sukker 1 dl sirup 2 dl matfløte 1 ts vaniljesukker 2 ss kakao ha alt i en vid kjele (stekepanne- må være teflonbelagt eller lignende) kok i 30-45 min. ta karamelltest i vann ha massen i form på bakepapir. ønsker du fløtekarameller kutter du ut kakaoen. VELDIG GODE
-maria- Skrevet 13. desember 2006 #4 Skrevet 13. desember 2006 Hvordan få de seige? Mine blir alltid harde. Må det koke på bestemt temperatur?
anonyn Skrevet 14. desember 2006 #5 Skrevet 14. desember 2006 jeg har laget disse mange ganger å de har alltid blitt litt seige. bare prøv
vivi79med2tette Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Hvor lang er holdbarheten på hjemmelagede karameller? Tenkte å gi de i julegave, men har allerede laget de....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå