Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Sitter med nye Foreldre & Barn og ser at en leser har sendt inn et supert tips - mot hoste. Det kan vel være aktuelt for en del på denne tiden av året:-) Man skal altså smøre Mentholatum under beina til barnet og det skal visstnok fjerne hosten! Vel verdt å prøve om hosten skulle finne på å dukke opp:-) Kjerringråd er en undervurdert "profesjon" Flere gode råd?
Reveenka Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Da jeg var liten, skulle Mentholatumen smøres under nesa - skulle være framifrå mot tett nese! c",)
Reveenka Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Ellers er de fleste av mine tips kjerringråd - siden jeg er ei kjerring(dvs kjerringa til gubben) c",) Den var morsom! haha c",)
Karomamma Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 He he, da er vel mine tips også KJERRINGråd da eller....? For ikke åsi de fleste tipsene her inne
♥Snulder Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Jeg er ikke kjerringa ti NOEN.....på leeeenge enda
Reveenka Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 Men husk at tida flyr - så plutselig en dag er det din tur også! Man blir bedt med ut for å få gode råd, og vips før du vet ordet av det sitter du der med gubbe, revunger og et hi å stelle c",)
Karomamma Skrevet 29. november 2006 #8 Skrevet 29. november 2006 Grevlinger, rever, kattunger..... Var det ikke snakk om kjerringer da? Bare vent, Snulder!!!
Ronja65 Skrevet 1. desember 2006 #9 Skrevet 1. desember 2006 Er ikke kjerring en forkortelse på kjær ing.... dvs kjæreste???Da blir det jo fint da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå