Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Har samboeren din jobbet på roxy? Er han dørvakt? samboeren min tror kansje han har jobbet med han:)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jepp helt riktig:)Han jobber som dørvakt på roxy innimellom, hva heter samboeren din?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Erland heter han,han er dj. Kompis av Espen hvis han vet hvem han er;)
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Ja han visste hvem dj`n var:) vært mye på roxy du? Hvordan visste du at han jobber der? Du har kanskje sett hjemmesiden vår:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2006 =)Ja så på hjemmesiden deres:) Kjempe fin side.. Jeg har vært på roxy en gang eller noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå