Gå til innhold

Da har vi dessverre mistet igjen..


TPM m/baby i magen

Anbefalte innlegg

 

Dette er tredje gang vi mister dette sårt ventede barnet. Heldigvis har vi en nydelig gutt på 4 år som satt som et skudd etter den første spontanaborten.

 

Jeg har i et par uker hatt til å fra mye menssmerter og følt at ting ikke var helt normalt. Var til tidlig ul forrige tirsdag (6+3) men legen kunne ikke finne noe hjerte. Da hcg steg fra onsdag til fredag forrige uke (fra 30000 til 42000 regna vi med at alt var greit men at jeg kanskje var kortere enn forventet. Var igjen til ul i går og legen kunne ikke finne noe foster.. Plommesekken har utviklet seg og blitt større fra uke til uke, Hcg har steget fra 8900 til 42000 på ei uke.. men han kunne som sagt ikke finne noe foster eller noen hjertelyd. Legen syntes det var like rart som meg.. han måtte få inn en annen lege til å se. Jeg har ikke hatt noen blødninger og skal derfor inn til utskrapning i morgen(7+4). Ved mine to tidligere aborter har jeg sluppet utskrapning da de har kommet ut av seg selv. Det som føles ekkelt er at jeg fortsatt føler meg veldig gravid. Ømme bryst, voksesmerter i magen(stikkinger på sidene), svimmel, kvalm osv.

 

Jaja ville bare informere jeg om at jeg dessverre må trekke meg tilbake til slitere siden og assistert befruktning da det sannsynligvis blir inseminasjon på oss hvis vi orker mer av dette... Vi blir også utredet for gjentatte aborter. Det føles urettferdig å være av de 15-20 prosentene som ikke klarer det gang på gang på gang. Men sånn er livet..

 

Lykke til alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei uff da dette var veldig synd..

føler med dere mistet selv sist onsdag.....

å måtte over til bli gravid siden....

Har mistet 4 ganger nå så blir utrednong her også....

Lykke til å sender de beste tanker til dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TMP!

 

Det var virkelig synd å høre! Verden er urettferdig noen ganger. Ikke gi opp håpet, det er det eneste rådet jeg kan gi deg.

 

Lykke, lykke til!

 

Stor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...