*3barns mamma* Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 når en er gift så har jo en av oss rett på skatteklasse 2 men,så lenge vi er samboere har jeg da rett på skatteklasse 2? hvor finner jeg skjema for delt foreldre ansvar? samboerkontrakt.må en ha advokat for å få den godkjent? eller hvordan virker dette?? håper noen kan hjelpe meg...takk:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Som gifte får den ene skateklasse 2 bare om den andre ikke jobber og den ene da forsørger den andre. Hvis begge jobber skatter begge i klasse1. Hvis dere ikke skrev undre på skjemaet for delt foreldreannavar mens dere var på sykehuset etter fødsel kan du ringe trygdekontore og be om de. Dere trenger ikke en advokat for å skrive samboerkontrakt, men dere trenger to vitner som skriver under sammen med dere og bevitner at dere begge skriver under på kontraktene. Disse to vitnene kan ikke ha noe tjene på at de skriver under og ikke være slekninger av dere.
*3barns mamma* Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 tusen hjertelig takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå