Gå til innhold

Hei hei alle sammen :-)


♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny her, fikk vite i dag at jeg er gravid (hatt det på følelsen lenge, men jeg har tatt to negative tester..). Jeg har termin i august..

 

Noen fra Drammen, Oslo eller i nærheten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!!!

 

Velkommen skal du være og gratulerer i massevis!!!! :D

 

Jeg er fra Trondheim, men dukker vel fort opp noen som er fra Oslo eller Drammen skulle jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor i Akershus, Nittedal. Litt nord for Oslo. Jeg har termin i begynnelsen av august, ca 7/8, men kan være tidligere også da jeg har svært uregelmessige menstruasjoner og jeg tok et gjennomsnitt som er ca 32 dager.... Dette blir mitt andre barn, har en gutt på 5 1/2.

Er du fra Drammen eller bor du i Oslo? Har du tenkt på sykehus du vil føde på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra DRammen, jeg har termin 4. august :-) Dette er mitt første barn.. Jeg skal antageligvis føde sykehuset her i Drammen.. GHvis ikke jeg finne på å gjøre noe alternativt.. Du da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er også helt ny her og har termin i begynnelsen av august. Jeg bor i Oslo. Kan nesten ikke forstå at det faktisk er sant og gleder meg enormt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... Jeg syns også det virker helt uvirkelig! Er det sant at det virkelig har skjedd meg?? Etter bare 2pp.. Jeg har termin 4. august, du da?? Hvor i Oslo bor du?? Jeg er fra Drammen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra bærum, midt i mellom oslo og drammen;)...Og jeg vet ikke, men jeg tror jeg hører til her, må bare vente til over helgen;)Dette er i såfall min andre gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :-) Gratulere på frskudd ?!?! Tjihi.. Krysser fingrene for de :-) Ta kontakt når du vet da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Jeg bor for tiden på torshov, men flytter til st.haugen neste helg(8.des.). Vi har kjøpt oss ny 3-roms leilighet, og flaks var det, for til sommeren blir vi jo tre! Ofte i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bolig og snart baby :-) Når har du termin? Vet ikke om spørsmålet var til meg, men jeg er ikke ofte i Oslo, men har jeg noe jeg skal der drar jeg likosm.. F eks møte venner, shoppe etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så koselig, jeg bor nord i Nittedal- Hakadal, så Harestua er ikke langt :-)

På noen terminkalkulatorer har jeg termin 3 eller 4 august, men jeg tror at syklusen min er lenger så derfor har jeg lagt til litt :-) ca 7 august.

Er dette ditt første barn? Jeg har en gutt som er 5 1/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...