Gå til innhold

Hei hei alle sammen :-)

♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her, fikk vite i dag at jeg er gravid (hatt det på følelsen lenge, men jeg har tatt to negative tester..). Jeg har termin i august..

Noen fra Drammen, Oslo eller i nærheten???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei!!!

Velkommen skal du være og gratulerer i massevis!!!! :D

Jeg er fra Trondheim, men dukker vel fort opp noen som er fra Oslo eller Drammen skulle jeg tro :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Akershus, Nittedal. Litt nord for Oslo. Jeg har termin i begynnelsen av august, ca 7/8, men kan være tidligere også da jeg har svært uregelmessige menstruasjoner og jeg tok et gjennomsnitt som er ca 32 dager.... Dette blir mitt andre barn, har en gutt på 5 1/2.

Er du fra Drammen eller bor du i Oslo? Har du tenkt på sykehus du vil føde på?

Skrevet

Jeg er fra DRammen, jeg har termin 4. august :-) Dette er mitt første barn.. Jeg skal antageligvis føde sykehuset her i Drammen.. GHvis ikke jeg finne på å gjøre noe alternativt.. Du da??

Skrevet

Hei hei!

Og gratulerer så masse. Jeg tror jeg har termin den 2.aug, og jeg bor i Oslo. Bor du i drammen eller oslo?

Skrevet

Hei,

Jeg er også helt ny her og har termin i begynnelsen av august. Jeg bor i Oslo. Kan nesten ikke forstå at det faktisk er sant og gleder meg enormt:)

Skrevet

Hehe... Jeg syns også det virker helt uvirkelig! Er det sant at det virkelig har skjedd meg?? Etter bare 2pp.. Jeg har termin 4. august, du da?? Hvor i Oslo bor du?? Jeg er fra Drammen ..

Skrevet

Jeg er fra bærum, midt i mellom oslo og drammen;)...Og jeg vet ikke, men jeg tror jeg hører til her, må bare vente til over helgen;)Dette er i såfall min andre gang..

Skrevet

Hehe :-) Gratulere på frskudd ?!?! Tjihi.. Krysser fingrene for de :-) Ta kontakt når du vet da :-)

Skrevet

Heia!

Jeg bor for tiden på torshov, men flytter til st.haugen neste helg(8.des.). Vi har kjøpt oss ny 3-roms leilighet, og flaks var det, for til sommeren blir vi jo tre! Ofte i Oslo?

Skrevet

Gratulerer med ny bolig og snart baby :-) Når har du termin? Vet ikke om spørsmålet var til meg, men jeg er ikke ofte i Oslo, men har jeg noe jeg skal der drar jeg likosm.. F eks møte venner, shoppe etc...

Skrevet

Hei Nittedal:)

Jeg bor på Harestua og har termin 4 august. Vil gjerne ha kontakt, kanskje vi kan treffes etter jul?

Skrevet

Hei! Så koselig, jeg bor nord i Nittedal- Hakadal, så Harestua er ikke langt :-)

På noen terminkalkulatorer har jeg termin 3 eller 4 august, men jeg tror at syklusen min er lenger så derfor har jeg lagt til litt :-) ca 7 august.

Er dette ditt første barn? Jeg har en gutt som er 5 1/2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...