sjokoBolla Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 På tide å ta bilder av knøttet til julekortene...men mangler litt ideer om hvordan. Noen som har litt uvanlige og kule ideer eller?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 - vi tok bilde av lillegutt i nisseklær kjøpt på hm. tok bilder der han satt på et lammeskinn i sofaen og når han satt i en kasse (ganske søtt, men vanlig da) - Ellers kan du ta bilde av barnet som leker med en mandarin eller noe julepynt
MintCondition Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Vi unngikk hele nisseklær-greia eller naken-unge-på-lammeskinn, og tok bilde av Guro hvor hun titter ut av vinduet. Bildet er ganske close up, du ser liksom bare hodet, og så hviler hun hodet på armen. Foran seg har hun et rødt tovet ullhjerte, og hun har på en hvit ullbody, og vinduskarmen er også hvit. Ble fint, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Vi kledde småen i nissedrakt kjøpt på ellos.no. Puttet han i høyet og lot han leke med pus:)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Vi kjøpte englevinger på Kremmerhuset og tok på henne hvite klær og vinger. Det ble kjempesøtt
Luca Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Ikke fan av nisseklær-bilder, så tok utebilde her. Det var en dag det var skikkelig julestemmning med store snøflak som lavet vakkert ned. Jentene sitter i akebrett, hvit snø på bakken, snøflak mot den grønne Tuijahekken som til forveksling kan ligne grantrær:-) Og begge smiler strålende...så det blir nok flott som julekort. Storesøster ville ikke være med, så bare de to minste da:-)
MintCondition Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Fint å se det er flere som gjør opprør mot julenissekostyme-tvangen her Må le litt jeg, når jeg ser at alle butikkene er stappet fulle av små nissemann- og -dameklær, og på en butikk så jeg til og med pepperkakemann-drakt Hohoho liksom...
Luca Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Hehe, ja de pepperkakemanndraktene er spenstige.... Storesøster ville selvfølgelig ikke være med ¨på ÅRETS julekort mente jeg, på akebrett i snøen tror jeg hadde vært rimelig uaktuellt uansett:-) Leste svaret mitt, og vil bare poengtere dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå