Gå til innhold

mørk strek fra navelen og ned..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal denne komme? er det ikke når man er rundt fem mnd.? Den har nemelig dukket opp over natten her. Er bare 14+3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg lurt på også. Er 19 uker på vei, men ingen strek og se... Kanskje ikke alle får det? Hva kommer det av egentlig?

c",)

Skrevet

Det er fordi man produserer mer pigment- er det ikke det da?

Skrevet

jeg er 23+3 og har enda ikke fått den streken...

kommer den på alle?

Skrevet

Nei, den kommer ikke på alle. Den heter linea fusca og går vanligvis bort etter fødsel.

Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg en sånn strek jeg. Men den er ikke dukket opp her, jeg er 19+noe. Tremenningen min fikk sånn strek først på slutten. Men jeg har mage da, og i dag var det noen som kommenterte den enda de ikke offisielt visste at jeg er gravid. Jeg ble litt stolt, jeg.

Skrevet

Jeg fikk min strek allerede i ca uke 7/8, jeg. Går ennå ikke helt opp til navlen da, men jeg har hørt at den går nedenfra og opp og at slutten på den (øverste delen altså) viser hvor langt opp livmoren er kommet til enhver tid. Litt morsom teori i hvertfall, aner ikke om det er riktig, men det stemmer foreløpig på meg da. Og jeg mener at det gjorde det forrige gang jeg var gravid også :) Noen andre som har merket/hørt om dette?

Skrevet

jeg fikk den tidlig:) vet ikke hva som er normalt...

Skrevet

Jeg er 22+5, og har ingen strek på magen jeg :)

Skrevet

Ved mitt første svangerskap fikk jeg ikke den streken i det hele tatt, er litt spent da for å se om den kommer denne gangen..

Skrevet

heh, arti. Når du sier det så.. Min er ikke heelt oppe med navelen, og ganske nøyaktig der jeg kjenner toppen på livmoren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...