mamma20! Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 hei.. eg er aleine med en gutt på 11 mnd, er det andre enn meg eller?
2 søte Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 jeg er alene med en jente på 3mnd. kor i bergen er du fra? jeg er fra frekhaug...
mamma20! Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 oki.. jeg er ifra sotra.. har du noe kontakt med pappaen eller? eg har ingen kontakt det hele tatt..går det bra med dere ellers da?
2 søte Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 nei jeg har heller ikke kontakt. her går det fint! dere da? er det jente eller gutt? hva heter han/hun?
mamma20! Skrevet 29. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2006 eg har en nydelig gutt som snart blir 1 år... er du ofte i bergen sentrum eller? hvor gammal er du? eg er 20...
Fiskestang Skrevet 29. november 2006 #6 Skrevet 29. november 2006 jeg er fra os.. og har en jente på 4 mnd!! og er 20 år jeg også!
-Amelie- Skrevet 30. november 2006 #7 Skrevet 30. november 2006 Er 20 år jeg og:) Og har en liten jente på 3 måneder. Bor litt på Årstad og litt på Nordnes. Har kontakt med faren, men han har ny samboer og bruker ikke så mye tid på å bli kjent med datteren sin...
mamma20! Skrevet 30. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2006 oki.. så kjekt å høre at eg ikke er aleine..
2 søte Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 jeg og er 20. kjekt at det er jul! skal alle her ha barna sine i julen? syns akkurat i sånne tider at de er godt han ikke vil ha kontakt! så får jeg ha henne for meg selv:)
mamma20! Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2006 ja der er eg helt enig i!! eg kan ha gutten min hele julen.. heldigvis! hadde aldri latt han være hos noen andre i julen:) eg føler egentlig at det er like godt å ikke ha noe kontakt ,istedetfor min og din og hvor skal han være,? nå er det jo ganske enkelt... hva syns du?
Fiskestang Skrevet 4. desember 2006 #11 Skrevet 4. desember 2006 Heller ikke papsen til jenten min vil ha kontakt. Så den er ganske grei. Hun er hos meg i julen! og alle julene fremover får jeg håpe. Men om disse fedrene, som oppfører seg skikkelig idiotisk ovenfor sitt eget barn, at de rett og slett ikke vil se sitt eget barn, de kan endre mening en dag. Er dere villig til å la faren få komme inn i barnets liv på ett senere tidspunkt, eller er det uaktuelt? Og har dere kontakt med familien til faren?
-Amelie- Skrevet 4. desember 2006 #12 Skrevet 4. desember 2006 Uff... Stygt å si, men jeg misunner dere nesten som slipper det styret med hvor barnet skal være, og alt det der... Jeg har kontakt med både faren og familien hans.
mamma20! Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2006 sønnen min er 1 år på søndag og for 2 uker siden såg bestefaren han for første gang. pappaen har ikke sett sønnen sin i det hele tatt. ikke på bilde engang.men eg liker det sånn. eg føler det blir mer styr viss han må begynne å velge hvem han vil være hos. tror eg kommer til å prøve å holde gutten min vekke fra den andre familien så lenge som eg kan... det er av mange ulike grunner...er det feil av meg å tenke slik?
Fiskestang Skrevet 5. desember 2006 #14 Skrevet 5. desember 2006 Enig jeg. Jeg har ikke tatt kontakt med familien til faren til jenten, men det er fordi jeg vet de ikke er intressert. De liker ikke meg. De har vel selvfølgelig hørt noe da, faren til jenten har garantert ikke sagt fine ord om meg. Men jeg synes at hvis det skal være sånn så er det helt greit. Jeg har en stor familie, og her står de i kø for å være reservebesteforeldre, så det skal ikke mangle på familie for henne! Men jeg kommer nok til å tenke nøye igjennom det hvis de vil ha kontakt senere. Hun er jo bare 4 mnd. De kan endre mening. Men jeg skal ha rimelig god grunn til at de skal få opprette kontakt med henne seinere i livet.
mamma20! Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2006 sånn er det hos meg og, har mange nok i min egen familien.. så eg har ikke noen andre behov. men tror du at hun får julegave hos farens familie? eg er veldig spent på hvordan julen blir her hos oss.. har du vært i kontakt med amathea?de som har med aleinemødre å gjøre...
Fiskestang Skrevet 5. desember 2006 #16 Skrevet 5. desember 2006 Ja jeg har vært i kontakt med amathea. Gikk på svangerskapskurs for enslige der, og har fortsatt i barselgruppe! Synes Amathea er ett supert tiltak! Her i gården blir det neppe noe julegave fra far m familie. Når de ikke har villet sett henne på snart 5 mnd så tror jeg neppe de gir gave heller. De har andre barnebarn de liker bedre, og har kontakt med. Det er ikke noe problem for meg, men jeg kan se at det kan bli sårt for datteren min når hun blir gammel nok til å skjønne litt.
mamma20! Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 6. desember 2006 oki:) eg og har gått på amathea. på neste onsdag skal det være åpen dag der for alle gruppene. skal du der da? eg tenkte meg en tur..eg synes de er kjempe flinke.. hva heter hun som har din gruppe? vi har ei som heter tone. kjempe snill:)
Fiskestang Skrevet 6. desember 2006 #18 Skrevet 6. desember 2006 Vi har grete! Men mener jeg har møtt tone også, for vi hadde en til der når vi holdt på med massasje. Vi var så mange at vi delte oss inn i to grupper nemlig. Men er grete vi har hatt på kurset da! jeg også synes det er kjempegreit tilbud! Ja jeg hadde tenkt meg på "juleavslutning" eller hva de kalte det, på onsdagen ja. Vet ikke helt når kl, for det var jo åpent noen timer. Men kanskje vi treffes der?!
mamma20! Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #19 Skrevet 6. desember 2006 oki:) ja eg tror Tone er veldig flink med massasje, så det er godt mulig at det er henne. tror vi kommer til å være der i 1 tiden på onsdag når det begynner, da kommer vi oss hjemover før køen starter..hehe:) så viss dere skal der samtidig så ser vi dere sikkert da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå