Gå til innhold

hysteri :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på en ting her, tror dere vi alenemødre er mindre hysteriske ovenfor ungene våre enn det de i parforhold? sånn siden vi er alene om ansvaret og egentlig ikke har tid til sånne bagateller at smokken er vasket i varmt vann osv... eller er det helt opp til personen..

og hvor tidlig lot dere noen andre passe ungen alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er litt opp til personen og eg, men vi lærer kanskje fort at vi ikkje når over alt hele tiden?

Eg vil jaffal si eg er mindre hysterisk enn mange andre, faktisk mindre hysterisk enn pappan til tider og!

Jenta mi var 5 uker når mamma hadde ho første gangen, ho var sikkert ett par mnd, når ei veninne passa ho første gangen :)

Skrevet

Jeg må vell si at jeg aldri har vært spesielt hysterisk. Kosa meg med pinnekjøtt og annen røykt mat den jula jeg var gravid og spiste jordbær på sommeren. Spise sand og andre "ekle" ting går greit, for det sies jo å være sunt.

Tanta hennes som er 13 år trilla ofte rundt mens hu enda var baby og ei venninne av meg, som har to barn selv, hadde hu på overnatting når hun var en måned, pga bursdag til min far.

Skrevet

jenta mi var 4,5 mnd når mor mi passa henn eførste gang. Var borte fra henn ei 6 laaange timer.. Bortsett fra dagmamma og barnehage er det kun min besteforeldre og tanker + onkel som har passet vesla..

Tror det med hysteri tror jeg varierer fra person til person

Skrevet

Ja, jeg tror vi alenemødre er mindre hysteriske.

Vi vet at alt ordner seg til slutt likevel...

Barna kan ikke fotfølges av oss 24/7, sånn som jeg erfarer søsteren min og mannen hennes gjør med deres to barn.

Skrevet

Jeg er hvertfall ikke hysterisk når det gjelder jenta mi. Skåner henne for de tinga som kan skade henne men ellers får hun prøve ut mye som ikke er farlig men kanskje unødvendig i andre mødres øyne.

Mamma hadde henne alene da hun var bare noen dager, men det var i 3 timer. Første gang hun var borte fra meg over natta var hun 7 uker å sov hos pappaen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...