2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 ett par morgener har jeg kjent en skikkelig stikking/brennende følelse helt i "kanten" på undersiden av den ene puppen når jeg har våknet... skikkelig vondt alts!!! Brenner skikkelig!!! lurer på hva dette kan være? Har tenkt tanken at det kan være for at muskulaturen blir strekt under veis pga voksende pupper så klart... men rart det da er på den ene siden..? Kan dette ha noe med at den ene er normalt bittelitt større enn den andre og dette er da på den "minste" puppen...(for å si d slik).. *ler litt* Utrulig hvor mange spørsmål som dukker opp under et svangerskap!`? :D: Takker for svar og råd!
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 28. november 2006 Dytter.....
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 Dytter igjen....
Hermine. Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Har hatt sånn brennefølelse tidligere i svangerskapet jeg også... helt ille! Fortalte det til legen min, hun ble ikke noe bekymret men kunne heller ikke fortelle meg hva det var.. Ei annen her inne på BIM fikk vite at det kunne være muskler som strektes eller nerver som klemmes slik at det blir vondt.. har i hvertfall gått over hos meg nå på slutten av tredje trimester.. Håper det går over hos deg også! :-)
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 28. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2006 Takk for svar !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå