moderen Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hvor mange er 6 x 24? Trukke det... Men hvis jeg kjøper en DVD til hver av søndagene i advent til dem på deling, da blir alle glade, og jeg har spart tid... og sikkert masse penger også...
Tiggywinkle Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Som jeg nevnte i et av de andre kalenderinnleggene, så har jeg kjøpt boka Julemysteriet av Jostein Gaarder. Den skal vi lese ett kapitel av hver kveld i adventstiden. Vet ikke hvor gamle alle dine er, men gutten min på 9 år elsker å bli lest for. Lillesøster på 21 måneder skjønner ikke alltid så mye, men syns nå det er stas med kosen likevel:-)
La Perla Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jeg har en idé som jeg bare delvis skal gjennomføre: Kjøpe et lite, falskt juletre som barna kan ha oppi i andre etasje. Pakke inn 24 nyekjøpte julepynter - sånne glorete som de liker og som jeg ikke vil ha på fellestreet. Så åpner de en hver dag og henger på. På julaften blir det f. eks. stjerne, mens julelysene kommer på lille, eller omvendt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Det hørtes da veldig så koselig ut moderen - tar vel litt av dette kalenderstyret igrunn.......og når man har maaaange barn blir det jo ikke mulig nesten! Vi kjøper hver sin Flaxkalender vi. Det ønsket de seg og visstnok skal det være gevinst i alle. Kanskje det rett og slett blir en stor overraskelse en dag;-)) He he he, skjønt jeg vet ikke helt om jeg har den store troen da;-))
Ronja65 Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Her hvær unge sin egen sokk. Det fungerer greit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå