Tiggywinkle Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 I går var jeg ute og spiste lang lunsj med en venninne. Skravla gikk i et par timer - deilig mat og drikke og fredelige babyer som sov seg igjennom seansen. Så hjem til kosestund med storesøster etter å ha hentet henne i barnehagen. På kvelden var jeg på min første Sats time etter fødselen og fikk tatt meg skikkelig ut. Et slit å komme seg avgårde, men så deilig når man er i gang. I dag har jeg og dukkedamen på 8 uker sovet til kl.11 og kost oss med lang frokost/lunsj:-) I kveld er det bursdag for jenten til venninnen. Uthvilt og klar - slike dager skulle det vært flere av..
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Kos deg skikkelig masse du ) Plutselig er lilledukken blitt stor og permisjonstiden over.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Høres herlig ut - og du, den eneste som styrer dagene er deg selv:-)) Så nyt hvert sekund og den lille dukken din;-))
Ronja65 Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Hørtes ut som en veldig fin dag:-). Tror jeg skal prøve å trene i morgen:-)
Karomamma Skrevet 29. november 2006 #5 Skrevet 29. november 2006 Bare å nyte hvert eneste minutt!!! Hverdagen kommer før du aner det Hjertelig hilsen Tårnfrid (med hostesnuppa som holder oss våkne halve natte og mann med vondt i foten for han tryna på jobb i går....), populært kalt
Tiggywinkle Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2006 Ja jeg nyter dagene i fulle drag. Blir nok fort en Tårnfrid igjen jeg også...been there:-) Men trives heldigvis på jobb så det går nok bra. Det er hente/levere peset som stresser meg... Og så gleder jeg meg til jobbreiser - få sove en hel natt i fred og ro. Drømme, drømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå