Gå til innhold

Klengete småtroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ho er 9mnd, og om ho ikkje får vere oppetter meg 95% av tida, så sutre ho og gråter som bare det, er det her bare en periode?

Eg prøver overhøre, for eg vil ikkj ho skal vere avhengig av meg heile tida, og blir jo vanskeligere å venne av, noen erfaringer og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er i den alderen hvor fremmede er skumle, det kan også gjelde folk hun kjenner. hun trenger tydeligvis å vite at du er der, og da må du gi henne den tryggheten.Hun er 9 mnd og kommer til å være avhengig av deg i ganske mange år fremover....hvis du gir henne trygghet og tid så hun kan sjekke ut verden og samtidig vite at du alltid er i nærheten vil ¨det hjelpe henne.

Skrevet

Ja, det skjønner eg, men eg kan ikkje sitte emd ho på fanget hele dagen, og det er det ho vil..

Skrevet

jeg kan ikke svare deg på dette, men lurer på deg jeg og... og er det noe som kan gjøres på forhånd for å dempe dette behovet?

Skrevet

Maylen har vert masse vekke fra meg, med pappan sin, foreldra hans, mine foreldre, veninner av meg osv, eg har og alltid passa på at ho klare underholde seg sjøl, likevel står eg der eg er idag, er det så masse anna en kan gjere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...