Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Hun er 5 mnd gammel.....hun "våknet" kun et par ganger i natt og ville ha smokken, og sovnet igjen med en gang hun fikk den. Og kvart over 8 i dagmorres våkna hu også, og jeg tenkte....ååå...bare et kvarter til, og gav henne smokken igjen (bruker å stå opp halv ni), så sovna ho igjen og sov til halv ti. Er dette unormallt.....eller bør vi stå opp første gang hu våkner?
Yara Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Jeg vil tro at hvis jenta di vil opp så sier hun i fra, og da nøyer hun seg nok ikke med smokken:) Men jeg er ingen ekspert altså...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Ja tenkte det samme jeg også. Når jeg våkna lå hu bare å pludra med seg selv, men jeg fikk så dårlig samvittighet når jeg så hva klokka var. tenk om hun hadde vert våken lenge, og jeg ikke hørte det? Men hun har iallefall ikke grenet, DA våkner jeg med en gang HI
Yara Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Er det en ting helsesøster har lært meg (da jeg også har lurt på det samme som deg), er det at om de ikke griner så har de det bra! Derfor synes jeg ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du sov selv om hun hadde vært våken. Vil hun noe, får du helt sikkert høre det:) Jenta mi kan å ligge en stund i sengen uten å grine, men hos oss er det stort sett før hun sovner om kvelden. Jeg spurte HS om dette og fikk altså til svar at hvis hun ikke gråt koste hun seg bare:)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Ååh, det var litt betryggende Hærlig hvis vi kan sove litt lenger noen dager også, for jeg sover så dårlig for tiden. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå