temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Tenkte jeg skulle oppdatere meg litt siden jeg har vært her så lite i det siste.... Men det er så alt for mye å lese og for lite tid å gjøre det på!!!!! Hjælp!!!!!! Hva gjør jeg? Kan dere stoppe opp i et par dager, tror dere?
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Nei stoppe er nok litt vanskeligm, men spør Karomamma. Hun er ramm på referater )
Superlis Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Strever jeg og ,skal som regel bare kikke innom litt..også blir jeg sittende..er så masse spennende og gøy og lese!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå