Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Jeg heter Attpåklatten:-) og jeg er shoppevognoholiker....... Hvem er du?
Superlis Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 He he holder akkurat på med en bok om en shoppholiker,du må skrive en bok synes jeg. Forøvrig er jeg shoppodillholiker...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 He he, er det hun som skal ut og reise og styrer med koffertene hun trenger?
Karomamma Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Hei, jeg heter Karomamma og jeg er ryddenazi, godtoman og nikotinslave (herregud, for en kombinasjon)....
<3 Tonetrollet Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Jeg heter Teaterrotta Emma... Kall meg gjerne rotta eller bare Emma. Jeg er erteAttpåklattenoholiker. Også liker jeg å være litt småfrekk, dra noen hvite og bite folk i leggen. Kunne vel tenke meg å være litt vaktrotte her inne! Og jeg kjenner ikke!!!!! hun derre tonetrollet4 (eller hva det nå var) SNERR!
moderen Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Jeg er julemarsipaniker (panikker?) Og snart skal jeg finne opp en bukse med linning til oppunder puppene for ikke-gravide. (Rullefri!)
Superlis Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Hei attpåklatt! Det er den nye boka:En shopoholiker finner en søster...virker temmelig sprø denne her ja hehehe..
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Hehe Attpåklatt! Jeg som trodde du først og fremst var dibboholiker! Der kan du se... Eeeh, kanskje det er jeg som er det, bare at jeg har vært på opptatt av å feire meg selv at jeg har glemt det litt... Ellers vet jeg ikke helt hva jeg er hvis man bare skal være en ting... Men det sa du jo ikke så; Værehjemmeipermisjonoholiker theodoroholiker potetgulloholiker bursdagoholiker brukepengerfortoholiker betaleregningertreigtoholiker kosemegoholiker sosialoholiker menneskoholiker osv...
♥Snulder Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Hei Attpåklatten:) Jeg heter Snulder og er snart en riktig infam Brudzilla!! (de har jeg sett på tv... og jeg ble ordentlig skremt jeg...) Potetgulloholiker er jeg alltid! Ikke har jeg lyst til å gjøre noe med det heller....
Ronja65 Skrevet 29. november 2006 #11 Skrevet 29. november 2006 Hei jeg heter Ronja og har en tendens til å kjøpe alt som er billig. Uansett om jeg trenger det eller ikke. (Det blir jo ikke billig i lengden det nei:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå