Gå til innhold

Vet dere jenter....

temasti - vil ikke ha nr 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg på Spa også!!!!! Fikk nemlig 2 gavekort (inkl barnevakt på begge) til bursdagen min. Det ene fikk jeg av to fantastiske jenter som dere alle "kjenner"!

Jeg gleder meg så sinnsykt!!!!!! Og etterpå skal jeg kose meg med Attpåklatten og Babyonboard!!!

Theodor gleder seg også til å få være sammen med Hannah og Johanne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You lucky girl!

Og heldige er vel også Hannah og Johanne :o)

Skrevet

For en utrolig bra presang!!!!

Jeg fikk en dag på Holmen Fjordhotell SPA av mannen min til jul i fjor. Fikk ikke brukt den før i juni, men når jeg endelig kom dit...!! Bedre gave skal en lete lenge etter til en småbarnsmamma :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, en optimal gave til en småbarnsmor!!!!!!! :-))))))

Den må du bare nyyyyyyyyyyyyyyte!!!!!

:o)

Skrevet

Gjett om jeg skal!!!!

Skrevet

Kos deg,deilig presang! Også med barnevakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Vi kunne slått oss sammen hele oldisgjengen og dratt på jentespa på Holmsbu!! ^Åhhh...sukk... Det hadde vøri no for oss krakafanter..

Skrevet

Det er jo faktisk en glimrende idé!!!!!

Skrevet

Hvis du ser bort fra små hemninger som akutte forlovelser!, og blond og litt alkohol i toppen for første gang på lenge....(sikter selvsagt til den ene gangen du har sett meg...).... så er jeg tidvis ganske smart!!!

Skrevet

Kjære Snulder! Du ga meg da overhodet ikke noe blondt inntrykk!!!!! Og at du tidvis er ganske smart, ja, det oppdaget jeg da lenge før dibbefesten!

Skrevet

Å JA DET VAR LURT!!!!!!!!!!!

Jeg blir også snart 40..............og har sagt til sambo at jeg ønsker å forbi gå det i stillhet............(hehe du skjønner det trollet at ALLE liker ikke den oppmerksomheten;-))

MEN altså, en tur på Spa hadde vært supert da!

Kan vi ikke prøve det da jenter? En overnatting på Holsmbu fra fredag til lørdag f eks? Kan sjekke litt priser og sånn, kanskje en gang på vårparten, så kan alle sette av både tid og penger:-) Får sikkert en god pris om vi er en stor gruppe:-) DET HØRTES DA GØY UT!!!!

Skrevet

hva betyr snart 40 ætte klætte noa???

kan vi ikke feire mine 30 også ??????

ja, det var lurt og fint! hurra!!!

Skrevet

Seffærn!!!! Hipp hurra for gubben og gamla - ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!! Fritt for å være gamla - hihi...........................Såklabert vi kan feire!!! Hipp hurra!!!

Skrevet

Høres vanvittig deilig ut da!!! Snille damer du har møtt her inne ;-) Og vel unnt til en flott førtiåring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...