Urtete Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 ..................er innkjøpt og mer eller mindre pent pakket inn! PUH!!! En hel liten jobb egentlig - som jeg er veldig glad jeg er ferdig med! :-) Nå skal de bare henges opp på kalenderene kvelden før 1.desember. Gleder meg til å se og høre småjentenes fryd!! :-)))
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Oh shit - der fikk du virkelig tuppet i den dårlige samvittigheten min! Lørdag er dagen, ikke sant? Det får bli handling i kveld etter svømming når trollungene sover. Har bare rukket innkjøp av 5-6 ting. Jul i Svingen kalender må vel også til. Får binde halene fast til Trollfar i kveld da )
Urtete Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 FREDAG, jenta mi, FREDAG!!!!! Og du sier noe du, Linus-kalender må vi vel også ha............ Takk for tipset!! :-))
La Perla Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Å så flink du er! Her blir det 72 pakker, og ingen er pakket inn ennå og bare en brøkdel er kjøpt inn.... Må slutte å jobbe, skal man ha tid til alt.
Karomamma Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Du er flink du, Urtete!!! Hos oss blir det pepperkakekalender, tenker jeg. Vi har i alle fall 24 kaker med hull i.....
Tiggywinkle Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Ååå tiden flyr, har en god del pakker igjen jeg også...blir nok en shoppingtur i morgen også. Viktig å ha sirkulasjon på pengene i banken hele tiden, he he.. Første kalenderpakke er i hus, Jostein Gaarders Julemysteriet. Så da blir det ett kapitel hver kveld, i sofakroken med stearinlys og kakao. Tror at ungene kommer til å like det:-)
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 FREDAG???? Vel, hvis jeg kjøper Linus-kalenderen så kan jo det være første gave i pakkekalenderen? Tenker det høres ut som en god ide! Og fredag betyr jo 40-årsdag for den ene søsteren min! Får ringe en av de andre og høre hvordan det går med forberedelsene til gaven der.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Vi bruker ikke adventskalender, men "de 13 islandske julenissene" kommer derimot med totalt 104 små overraskelser i skoen i de 13 siste dagene før jul her i huset. ;-)
Maud Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Jeg har mistet oversikten, men håper jeg er ca i mål. Får ta opptellingen i morgen. Her leste vi Julemysteriet i fjor. For noen dager sa storebror at han gleder seg til 1 desember for da kan vi begynne på den på nytt. Ser ut til at en tradisjon er etablert. Har ikke hørt om de islandske julenissene, men 8 mennesker som skal ha gave i 13 dager. Det var masse det!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Håper det ikke er 104 poteter da, asterixa!!!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Nei, har heldigvis snille unger. Så langt etter 15 år er kun en eneste potet dukket opp i en sko her i huset. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå