Gå til innhold

DiB juletreff før jul???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av oss snakket om å rusle oppover langs Akerselva, gå innom Nøstebarn og Den Lille Kokosbollefabrikken... Får vi til en slik utflukt før jul? Er det interesse for det? Ellers gjør jeg det bare alene! Så det så... For nå er jeg blitt 40 og voksen nok til å reise til byen helt alene

;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosbollefabrikk!!!!!!!!!!!! Hvor?????

Det hørtes ut som en fin bytur, sånn før jul....

Skrevet

Jeg vil gjerne om jeg får det til, men kan ikke til neste uke - den er fullbooket. Kanskje uka etter???

Skrevet

Så bra at du endelig er gammel nok til en bytur for egen hånd :o)

Tårnfrid og endel av hennes venninner er jo i full fart med karriere og filofax, så jeg vet ikke om det er mulig å finne noen dager som passer?

Julebakst og gaveinnkjøp er jo også viktige aktiviteter i disse dager....

Ikke for det, det kan jo kombineres med målet for utflukten :o)

Skrevet

Blir gjerne med, jeg, hvis jeg har anledning og det ikke striregner!

Skrevet

ÅÅÅÅ det er jo rett her jeg bor!!!

Hvis det blir en dag jeg kan ta fri, kan Karosnuppa og jeg kanskje møte dere også....? Hmmm, det er hektisk før jul og den lille skal ha luciafeiring 13/12 og nissefest 15/12. Vi får se!

Kanskje, kanskje, kanskje....!

Skrevet

Jeg blir gjerne med jeg da. Men i fare for å høres ut som et håpløst vrak... Er det ikke bedre å rusle nedover langs elva ???????

Møtes f eks. på Nydalen stasjon og så rusle NEDOVER langs elva...? Med stopp langs Nøstebarn og Kokosbollefabrikken selvsagt ;-))))

Klem fra latsabben.... Også kjent som;

Skrevet

Også i fare for å høres ut som et (mat)vrak... Bare jeg får kokosboller så spiller det ingen rolle for meg om vi går opp eller ned!

Skrevet

Mye mer behagelig å gå nedoverbakker da.. Spesielt i kombinasjonen med litt for mange kokosboller i maven ;-)

Skrevet

Jeg blir også med.

Kokosboller nam, nam.

Jeg er mitt i ett "ikkespisegodteri" veddemål, men kokosboller er jo ikke godteri men boller, og det beste jeg vet:-)

Skrevet

Kokosboller!!! Nam-nam-nam! Kanskje får jeg endelig anledning til å treffe noen av dere andre modenmammaer...bare det ikke blir den 11. eller før den 5. desember...

Skrevet

Vente til etter den 12. desember... For da har jeg penger til maaaaaange kokosboller!

• 2 uker senere...
Skrevet

Ble dere mer enig om denne eller? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...