temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Endelig!!!! Nå kan jeg skrive uten å måtte hamre hardt på mellomromstasten... Jeg tror det også innebærer at jeg kommer til å være mye mer her inne!!!!!
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 Da er det vel greit å innrede hybelen også? )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Å nå ble jeg glad! Savner nicket ditt her inne.....skulle nesten tro du hadde glemt dette fine stedet;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Hybel er kanskje for trangt... Bygge på! I flere etasjer!!!
♥Snulder Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Flott!!! Trodde vi hadde skremt deg vekk!!!???
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. november 2006 Å nei!!!!! Hvordan skulle dere klart det liksom?
♥Snulder Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Ha! Skremmer vannet av enkelte bare ved å være meg jeg! Gidder ikke sitte og fjåse for å tekkes alle serru!! Men høflig er jeg! (dog noen ganger iskaldt høflig....hehe..)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 28. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. november 2006 Her er det noe jeg har gått glipp av!!! Kan ikke forestille meg at du skremmer noen som helst! En mann som går ned i knestående for en fembarnsmor.... Da må du være veldig lite skremmende tenker nå jeg... Fjåse gjør jeg masse av, men ikke for å tekkes noen Iskaldt høflig, nei, heller brutalt direkte (men ikke før jeg må!)
♥Snulder Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 Haha... kanskje jeg ikke er så skremmende som jeg innbiller meg at jeg er! Er vel ganske så vanlig... og fornøyd med det... Fjåsing over en lav sko er forresten morsomt!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Hi hi, det synes jeg også.......barnslig og gøy - JA, men kjedelige - NEI fy f..n!!! Fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis.....................og de som ikke vil værra med får bare slippe taket da! Du er ikke skremmende du Snulder, bare herlig;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå