Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #1 Skrevet 28. november 2006 Har nettopp født og i morges satt jeg i senga og ammet. Så kom mannen min inn på soverommet. Han så på meg og sa: "Jeg hadde helt glemt hvor pen du er". "Hva mener du med det" sa jeg. "I svangerskapet" sa han. Han mente tydeligvis at jeg ikke hadde vært noe pen i svangerskapet, tror jeg, eller er jeg helt på viddene?
firemerkersmør Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 I svangerskapet var det kanskje andre ting som var mer tydelig. Helt sikkert fint ment. Vær glad du får komplimenter av mannen din. Hvis du er så kritisk er det det siste du får :-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Tror nok ikke han mente noe negativt med det han sa.
Mamma´n til A og F Skrevet 28. november 2006 #4 Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde blitt kjempeglad og grått en liten skvett. Det er jo nå vi trenger å høre det:D
Gjest Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Ikke overanalyser det. Det var nok godt ment selv om det hørtes rart ut:)
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Tror bare han mente at i svangerskapet hadde han fokusert på andre ting enn utseendet ditt. Var vel ikke vondt ment.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jeg forstod det sånn at han mente at han, mens du gikk gravid, hadde glemt hvor pen du er. Nå som du ikke er gravid lengre, ser han hvor pen du er. Med det mener han jo at du ser likedan ut nå som før du ble gravid! Så snill en mann du har!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Hovedinnlegger her! Jeg er sinnsykt hormonell (elle utslitt???) for tiden, overanalyserer ALT, så det var godt å høre fra dere at det ikke var så ille... Er kjempesliten med nyfødt baby og ei jente på 2 år også hjemme. I natt har jeg nesten ikke sovet, så jeg følte ikke for å starte på en ny dag... Sikkert derfor jeg blir så nærtakende... Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 OG forresten så ER han verdens beste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå