Gå til innhold

Ja, da her jeg blitt tenåringsmor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille, skjønne eldstejenta har blitt 13 i dag!!

Fy søren så fort tiden går!!

Men hun er heltigvis like søt og vidunderlig nå som da hun var baby. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nesten voksen datter!!

Og jeg må nesten si lykke til med de neste årene, hi hi :)

Skrevet

Takk.....og huff: snakker du av erfaring?

Venninnen min med sønn på 16 sier jeg bare kan begynne å grue meg.....

Skrevet

Gratulerer med dagen til den lille store jenta di og lykke til på ferden inn i en ny epoke.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen og lykke til med neste periode!

Det er på barna man merker at årene går :o)

Skrevet

hurra for tenåringer... det er de som er morsomme!

så store og små samtidig.... du blir sikkert litt svett av og til, men det har du da vært før..... ;-)

hils fine jenta å si gratulerer!

Skrevet

Gratulerer og velkommen etter! Mine gutter på 17, 15 og 13 er så greie å ha med å gjøre atte!!! De er gode eksempler på at alle tenåringer ikke er umulige! (bare litt av og til...hehe..)

Skrevet

Takk, takk.

Og Snulder: godt å høre. Foreløpig er hun supergrei, så jeg satser på at det varer.

Var egentlig ganske grei selv som tenåring, hehe. Har mine foreldres ord for det.

Skrevet

Hehe... det var visst jeg og... Kanskje det er den ene gode egenskapen jeg har gitt i arv til ungene mine:) Men vi har nå samboers datter på 16 som er et sant h*+%67!!!! Så jeg får min dose kan du si!!!

Skrevet

Gratulerer med tenåring i huset!

Siden du fortsatt har en søt liten pike som er like snill som når hun var baby - så NYT DET;-))

Hi hi, det er jo ingen grunn til å grue seg før du må:-)) Plutselig en dag våkner hun nok opp full av hormoner og da må dere uansett ta det der og da, så enn så lenge, nyt det :-)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Skrevet

Gratulerer så masse..det er en morrsom tid dere går i møte,spennende og skummel på samme tid. Det er nå grunnlaget for den voksne en engang skal bli ofte legges. Har selv en datter på 13 snart 14,alt går fint med henne,men hun er litt ekstra sårbar,er liten og stor på samme tid..venner betyr veldig mye,og ting som sårer mest kommer fra venner. Husk å gi mye støtt og kos,og regler. Kos deg med tenåringen:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...