Luca Skrevet 28. november 2006 #51 Skrevet 28. november 2006 Jeg har limt inn litt av en artikkel fra grønn hverdag, kikk lenger opp i tråden...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #52 Skrevet 28. november 2006 KJan ikke du forklare med dine egne ord Luca????
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #53 Skrevet 28. november 2006 Er det noen spesiell grunn til at du føler behov for at Luca skal omskrive sitt tidligere innlegg for din skyld?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #54 Skrevet 28. november 2006 Nja, hadde vært greit om hun forstår hva hun snakker om.
mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #55 Skrevet 28. november 2006 Parabener er konserveringsmidler som tilsettes våtserviettene. Disse har dokumentert hormonforstyrrende effekt og kan føre til dårlig sædkvalitet og nedsatt fruktbarhet... Derfor bør man ikke jevnlig utsette barn for dette...
Luca Skrevet 28. november 2006 #56 Skrevet 28. november 2006 hihi, det lurte jeg også litt på... Har limt inn deler av en artikkel for de som ikke gidder å gå inn på linkene, ja for så viktig syns jeg det er å informere om dette, og det er to linker i svaret mitt. Så du skjønner det nok langt beder av å lese der:-)
Luca Skrevet 28. november 2006 #58 Skrevet 28. november 2006 Aha, så du er ute etter å "ta" meg:-) Jeg er nok ingen parabenguru hvis jeg har gitt inntrykk av det, men skjønner såpass utfra å lese det feks grønn hverdag skriver at jeg ikke ønskwer å utsette mine barn for det. Og mammamia svarer jo så flott under her....:-)
Gjest Skrevet 28. november 2006 #59 Skrevet 28. november 2006 Som motvekt kan en gå inn på Natusan sine sider og se hva som skrives der.
mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #60 Skrevet 28. november 2006 Ja, for Natusan er jo helt nøytrale i denne saken! At det går an å være så utrolig ignorant!!! Grunnen til at Natusan også ble anmeldt var fordi de bevisst prøvde å ufarliggjøre stoffene og fortsatte å gi ut produkter med stempelet "dokumentert mild" enda både Folkehelseinstituttet og Grønn Hverdag gikk ut og sa at dette overhodet ikke var riktig...
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #61 Skrevet 28. november 2006 HEI LUCA!! Så bra du med en så sterk intensitet og imponerende engasjement kan formidle din mening om våtservietter, Kanskje du kunne engasjere deg like mye i f.eks. økologisk barnemat, det er nemlig mye verre med alle de som gir barna sine mat som er sprøyta og behandla med skadelige stoffer enn noen usle paraben. UNIQUE-serviettene er også ufarlige, men best er det jo med MESOFT kompresser og vann (kanskje litt olje ved mye bæsj)!!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #62 Skrevet 28. november 2006 det er morsomt da monica28 at du faktisk er stolt over at du bruker skadelige stoffer på barnet ditt!
Gjest Skrevet 28. november 2006 #63 Skrevet 28. november 2006 Ignorant....hmmm Synes en skal akseptere at andre har ulikt syn fra en selv. Sier ikke at andre ikke kan bruke klut...eller lage all mat selv...om de sla bruke pampers, libero eller tøy.... Føler som nevnt at "andres" meninger blir overkjørt her.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #64 Skrevet 28. november 2006 Morsomt??? Hvor tar du disse smrte setningene fra. Vær tøff nok til å underskrive.
mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #65 Skrevet 28. november 2006 Det er jo ikke snakk om MENINGER her, men den bevisste holdningen til at: JA - jeg vet at Natusan er skadelig for barnet mitt men jeg bruker det allikevel..! At du har samvittighet til det er jo helt ditt valg, men jeg ville hvertfall aldri tilgitt meg selv for at jeg bevisst hadde skadet ungen min om han hadde vokst opp til å bli steril eller få problemer med å få barn e.l.! Men deg om det!
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #66 Skrevet 28. november 2006 nei,ikke før du tørr å innrømme at du tar så feil,så feil!
Libido- Skrevet 28. november 2006 #67 Skrevet 28. november 2006 Monika; Dette er ikke snakk om meninger. Det er snakk om at du bevisst bruker stoffer som det er DOKUMENTERT for at inneholder hormonforstyrrende stoffer. Har du prøvd serviettene selv? Skal vist svi.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #68 Skrevet 28. november 2006 Jeg kan stå for mine egne meninger. Men det kan ikke du. Men utvikler seg jo bare til en krangledebatt dette. Vi har ulike meninger....og slik er det bare. Bør akspteres her også. Blir for dumt om alle skal mene likt.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #69 Skrevet 28. november 2006 jeg er like anonym for deg om jeg svarer med nick eller ikke,så ikke bry deg om det.dette har ikke noe med meninger å gjøre veit du,dette har noe med fakta å gjøre! så du kverulerer med at det er dumt at alle skal mene likt? vet du egentlig hva du kverulerer om her? du er så opptattat av at det ikke er miljø farlige stoffer i natusan,at du glemmer at det er DIN lille du utsetter for fare,ikke deg selv!
mammmamia ** Skrevet 28. november 2006 #70 Skrevet 28. november 2006 Enig med anonym her ja, det går ikke på meninger!! Meninger er snakk om diskusjon, her er det snakk om holdninger og handlinger som påfører et annet menneske skade, og da går det ikke på meninger, men på moral og samvittighet...
Gjest Skrevet 28. november 2006 #71 Skrevet 28. november 2006 Dette blir for dumt. En bør akseptere at andre tar andre valg enn en selv.
Libido- Skrevet 28. november 2006 #72 Skrevet 28. november 2006 Ja noen velger faktisk å drepe andre mennesker også.
Gjest Skrevet 28. november 2006 #73 Skrevet 28. november 2006 Er ikke å dra det litt for langt nå????
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #74 Skrevet 28. november 2006 monika28 jeg er ikke ute etter å "ta"deg,synes bare at du skal begynne å tenke på at det faktisk ikke er bra for DIN BABY at hun/han blir påført skadelige stoffer,skjønner du?du velger jo for ditt barn og vi velger for våres,men det folk ikke får seg til å forstå er at du velger dette produktet som absolutt ikke er bra for barn.mulig du ikke visste dette om natusan før i dag,men den tidligere natusan tråden var lagt ut for å informere ikke for å provosere.jeg selv har ikke svart på den 3. tråden som er oppe å går her om at natusan foreldre er dårlige foreldre (noe i den duren),for jeg synes den tråden er forkastelig!! beklager for den tråden ang at jeg synes det var morsomt at du faktisk skryter av at du bruker natusan på babyen din. som sagt over her,ikke ute etter å ta deg,bare synes at du skal innrømme at denne gangen er det du som tar feil
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 28. november 2006 #75 Skrevet 28. november 2006 Har brukt,men måtte slutte pga sår og sopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå