Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Min mann vil ikke jobbe med forholdet, han vil kun ha sex. Mener at bare vi begynner å ha sex regelmessig vil forholdet vårt blir som før. Saken er at det ikke vil det. Bare jeg gir han en kos, er i godt humør, prøver å være "kjærester" litt er det om å gjøre og klå, stresse med å få lagt babyen for da skal vi ha sex, planlegger og sier at i kveld skal vi ha sex. Kan hvertfall si at en ikke blir gira av det. :-( Jeg blir da i dårlig humør og forteller at det blir så feil å planlegge det på den måten. Bare en klem og kan begynner å klå mellom beina på meg. Er ikke snakk om å gi hverandr eoppmerksomhet på en annen måte.. Noen av dere som har tips til meg? Beklager for at jeg legger dette her, men trenger svar av dere menn nå. Er redd hele forholdet vårt går i vasken snart.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Forseint å svare eller? Vet ikke om jeg har et bra svar men.. Kjenner meg igjen i tankegangen til typen din da, selv om jeg virker til å bite lysten i meg oftere enn han kanskje. Jeg har prøvd å holde en åpen samtale om mine lyster men det har som regel endt i ren kritikk til min kjære.. Vanskelig å unngå. Og det er veldig turn-off ¨planlegge ja. Det ønsker ikke jenta mi heller nei:) Nå gjør jeg forsøk med "tørkeperiode" i håp om at det skal få henne til å ta initiativet, men har ikke tro på noe love-life på den måten. En må også dele på initiativet tror jeg uten å gjøre det forutsigbart og planlagt. Han bør få nei noen ganger du ikke har lyst, men dere bør også kose dere ganger han ikke forventer det eller inviterer til det. Mange menn måler nok kjærligheten i hyppighet av sex og ikke minst i interesse og initiativ. (meg selv inkludert ja...) Men vet ikke jeg. Har jo ingen suksessfasit selv pr i dag akkurat. "Moro" å se at ikke vårt forhold er på Mars, men har likhetstrekk med andres..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Aldri for sent og svare! Tusen takk for svar anonym Godt å høre at det ikke bare er hos oss det er slike "tørkeperioder" eller hva du kalte det.. Det har heldigvis blitt litt bedre her. Vært mye som har skjedd her i det siste (fam, jobb osv) så det har på en måte blitt glemt litt, og attpå til finn jeg tilbake "tante rød" da han begynte å "bygge seg opp igjen" så da fikk jeg en ukes tid fri igjen.. Hehe ja jeg sier fri.. Men mener det ikke vondt. Eier ikke sexlyst, men vet jeg også må komme i gang for at det skal komme tilbake til et normalt bra sexliv som vi hadde tidligere. Spent på om det kommer til å skje, men håper jo virkelig! Har kjent lysten komme tilbake, men det var desverre ikke med han, men en "ulovlig person" for å kalle han det siden jeg er i et forhold. Det skjedde ingen verdens ting, for jeg er ikke den utro typen for så si det sånn men det var faktisk litt godt å kjenne det pirre litt for da visste jeg at det ikke var borte for alltid for å si det sånn! Kanskje litt dumt skrevet, men håper du forstår.. "Ulovlig og spennende" hører vel med, og jeg tror allt har slike ulovlige tanker selv om man er glad i den man er sammen med. Ender alltid med at det er han jeg legger meg ved siden av om kvelden unsett... Kan jeg få spørre hvorfor dere kobler kjærlighet opp mot hvor hyppig en har sex? er en veldig manneting for å si det sånn. Før hadde vi sex hver eneste dag.. Selv da jeg var gravid så har nok vært en stor overgang. Men på slutten "brukte" jeg han bare for å håpe at fødselen skulle sette i gang.. Han visste det, men det stoppet han ikke.. Hehe.. Blir så dumt at det blir komisk.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå