Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Nam nam nam, hver gang jeg er på harryhandel så kjøper jeg noen drikkeyoughurter, for de har så mange spennende varianter der. Nå har jeg akkurat drukket en liten flaske her og den var så vanvittig god! Den heter Kärlek - tenk så fint da. Og smaken var blanding av jordbær, sjokolade og chili!!! SUPERGOD!!!
Gummelillan Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Svigers prøver å overtale til harrytur på søndag...Hm, kanskje jeg skulle ta en tur, ja!
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Jordbær, sjokolade og chilli??? Er det mulig å blande det til noe godt? Klarer bare ikke å forestille meg smaken....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 Men Trollmora da, dette er jo snadder da!!! Jordbær nydelig godt Sjokolade farlig godt Chili nam nam Sett dette sammen og vips så har du en BOMBE av SMAK;-))
Trollmora Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 ok da, skal prøve en sånn når jeg finner den )
Superlis Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Høres unektelig spennende ut,men godt? Tja..men kan jo ha litt å si at jeg spiste vanvittig mye yoghurt da jeg var gravid med minsten,har faktisk ikke smakt det nå på 7.5mnd. Har lyst på,vet at jeg liker det,men karer bare ikke..lurer på hvor lenge det varer,har det sånn med epler også..var liksom det jeg levde på denne gangen,jaja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå