Gå til innhold

Jeg har noen forbudte tanker :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg jobber sammen med er slik en kjekk sjarmerende mann. Han kan å varte opp og snakker om det meste. Er det vanlig å bli sjarmert og tenke på andre selv om man er i et forhold? Kan legge til at forholdet vårt er blitt dårlig, men fungerer. Sex har vi ikke hatt for jeg har ikke lyst. Men denne mannen på jobb får meg til å tenke i de baner for å si det sånn. Føler meg så slem nå, men er ikke tiltrekket av sambo lenger. Fler som har opplevd dette etter at dere fikk barn? Han kontaktet meg pr tlf for et par dager siden og jeg kjente på meg at jeg ble slik "forbudt" glad da jeg så det var han :-(

Trenger ikke kjeft av dere. Men kanskje bare noen å snakke med. Noen som har opplevd dette? Føler meg så slem, men kan ikke noe for følelsene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende og forbudte tanker er nok vanlig når forholdet til samboer dabber av etter barn og hverdagsslit.

Men gresset er IKKE grönnere på andre siden!!

Ha tankene dine for deg selv, du..og ikke gjör noe du garantert kommer til å angre på siden.

Denne kjekke mannen er sikkert bare ute etter en ting, en heftig flört med en arbeidskollega. Sannsynligvis er han ikke så interessert i deg og ditt/dine barn.

Etter man har fått barn må man virkelig jobbe for å få igang samlivet igjen. Jo lengre du venter med sex jo större er sjansen for at forholdet går til dundas.

Legg unna de forbudte tankene og bruk i stedet energien på å få igang ting med din samboer.

Kom i gang med sexen, jeg lover at det blir bedre om dere får dette til å fungere igjen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei,

ser det er lenge siden du har skrevet her... men, ville bare fortelle at jeg er i samme situasjon som deg...

En kollega har gitt meg masse oppmerksomhet i det siste... jeg er også i et forhold, men det går ikke særlig bra...

Ville bare si at du ikke er alene...

Skrevet

Takk for det anonym over her.

Det har vært en periode her nå hvor det har vært bedre.. Vi har så smått begynt å ha sex igjen, men lysten er ikke til stede på han. Må tenke på andre ting osv. Det er jo ikke riktig det heller. sukk. Hva skal man gjøre? Føler meg som en robot nå. dagene går etter punkt og prikke (nyter barnet vårt selvsagt men nå tenker på på forholdet)

hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...