Gå til innhold

fin liten gutt...... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillingen (han store hehe) gikk i en dritt-bhg, det vet dere. der var det en gutt som var slem, ordentlig slem mot ungene, deriblandt min. egentlig er han syk og skulle hatt tilsyn, men det gadd de ikke å bruke penger på, mao. gikk dette utover den stakkars sinte gutten, og de andre ungene (det skal sies at bhg hadde en 100% stilling på denne gutten, men de prosentene ble brukt til noe annet, og ikke vet jeg hav det var...) . min gutt var ikke og er fortsatt ikke vant til å sloss, og i alle fall ikke vant til å bli tatt kvelertak på, og å bli slengt i bakken og dengt (herre min hatt hvor var de voksne hen?)... han har jo ikke hatt noen å sloss med. Har ungene blitt sinte før, så har han lekt med noen andre så lenge. men denne gutten gikk til fysisk angrep på de andre barna, og flere ganger på min sønn... han var redd! Jeg forteller dette for å gi et slags bilde av bakgrunnen for lillingens tanker. Han sa nemlig i dag:

"Mamma nå vet jeg hvorfor *** var så slem alltid, han hadde nok ikke blitt ordentlig kjent med oss...."

snakk om å lete etter det gode i folk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, så søt da!!! Det der er jo bare bildet på det uskyldige som bor i oss mennesker i utgangspunktet:-)

Skrevet

Ja er det ikke fantastisk hvordan de små tenker....søt gutt du har,han har tydligvis tenkt litt på dette da og prøvd å finne en grunn=)

Skrevet

For en innsikt!

Jeg blir så imponert over de refleksjonene de små gjør seg. Ofte kommer de med helt innlysende observasjoner.

Men hvis jeg forstår deg rett nå, så har DritgreiGutten fått plass i en ny barnehage?

Skrevet

... det var det som rørte meg også... det er over ett år siden de gikk i nhg sammen, og han kommer opp sånn i ny og ne, for han ble ordentlig skremt... men han leter altså fortsatt etter logiske fine årsaker.... jeg liker ham godt jeg, han som bor her i huset og snart har bursdag :-)

Skrevet

ja det har han, og nå trives han så godt så godt! det er en "helt annet gutt" som er her nå. en trygg og glad og utforskende en, en som prøver seg litt og er vanlig. I fjor var han bare enten ufattelig trist, eller ufattelig sinna... det var vondt å være vitne til!

Men nå er altså alt så fint så fint, og han kan ikke komme seg avgårde fort nok om morningen.... vel, vel han er en somlefjomp for det er så vanskelig å prate og å ta på sko samtidig he he...

(....noen likner sin mor....)

Skrevet

Han er jo en liten mann da. Er ikke levert med den evnen til å gjøre to ting de gutta da vettu!

Skrevet

Så søt da! Han har nok tenkt og strevd masse med dette og så finner han en sånn løsning. Jeg tror jammen han ligner litt på mamma'n sin jeg!

Skrevet

Helldussen så søt - og for en god egenskap.

Fortsetter han på samme gode måten har du snart jentene i kø på døren etter ham.

Flere gutter som skulle hatt slike egenskaper med seg i voksen alder:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...