Skilpadden Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Vi er helt blanke... Vet ikke kjønnet, så må finne et av hvert, men guttenavnet er klart.
m@rie82 Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 hmm... jeg synes disse jentenavnene er fine: mathilde mathea ronja hedda amanda hermine thea sandrine noen er nok kanskje mye brukt, men det er nå NOEN forslag. lykke til videre!
(Muskat) Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Ronja og Mathea synes jeg og er kjempefine. I tillegg til: Kirvil Enya Tiril Tuva ...hmmm, egentlig mange flere, men disse er favorittene for tiden.
Enliiitentil? Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Anneli Maria Chantal Enid Viktoria Tonje Agate Adele Wilhelmine Ninette Maiken Ingrid Marion Caroline Gina Hedvig Noen litt annerledes?
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Ronja er ett kjempefint navn!! Jenta mi heter Ronja Marie... Ellers syns jeg dette er fine navn: Elina (mulig en evt jente her skal hete det) Aurora Emilie Amalie Nora Elise ......og mange fler som jeg ikke kommer på nå.....
Anonym bruker Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 Hva med: Oda Matja Gjørgine Sunniva Karoline Therese Tuva og Tiril er jo allerede nevnt.. Tora Tilde
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Jeg liker gamle navn som: Tora Ada Oda Hedda Hanna Oline Tuva Alette
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 jeeees!!! endelig noen flere enn meg som liker Hermine...=D syntes det er kjempe fint,og vil gjærne kalle ett av mine kommende barn for det.. men sambo sier at alle kommer da til å si herremin... dusting asså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå