2 herlige gutter ;-) Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 noen av dere som har erfaring med dette pleddet? http://nostebarn.no/default.asp?WMFN=ECPProductGroupPrint&WMFT=O&WTID=935&WREC=2105256548&WKEY=65534=2105256548
**synne** Skrevet 28. november 2006 #2 Skrevet 28. november 2006 kommer ikke inn på linken...må logge meg inn... var du kanskje innlogget på nøstebarn når du klipte ut linken? Prøv å legge ut linken på nytt..uten å være innlogget..
2 herlige gutter ;-) Skrevet 28. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2006 hei! nei, var ikke innlogget der... prøve å legge ut linken en gang til uansett jeg: http://nostebarn.no/default.asp?WMFN=ECPProductGroupPrint&WMFT=O&WTID=935&WREC=2105256548&WKEY=65534=2105256548 og om det ikke går nå, så er det det pleddet som heter "grå juniorteppe ullfleece"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå