Kondis som en murstein Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Mammaen og søstera til samboer sier at jeg har blitt tjukk... Jeg er liten i utgangspunktet, 49 kg. Og har gått opp 8-9 kg... Er nå i uke 22, og jeg har kanskje større mage enn gjennomsnittet (??)... Egentlig så bryr jeg meg ikke noe om sånne kommentarer. Men nå er vel hormonene ute på tur, hehe... Kan jo se selv, den er jo ikke liten, men det er jo et lite menneske der inne ) http://www.barnimagen.com/content/view/imageingallery/458413
Gjest Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Syns magen din og str på den er kjempefin. Vil ikke si at du er sjokkerende stor, men akkurat passe.. Jeg var til legen i dag og kunne se at jeg til nå har gått opp 10 kg! Jeg er i uke 23 og legen sa det var perfekt.... (173 høy og 60 kg i utgangspunktet) Jeg har ikke så mye fra før av, så det er nok naturlig at vi legger på oss litt ekstra kanskje?? Trøster meg med det jeg.. Så får vi håpe at det holder seg på dette nivået en stund fremover.. Lykke til!
Flippflapp Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 tror du ikke de siser det som en spøk da? gubben sier hei tjukka til meg, men det er jo ment som en koselig kometar rettet mot magen..... syns du hadde en veldig trinn og fin mage jeg.....
Gjest Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 viss de mener seriøst du er tjukk har de ikke sett tjukke folk før... syns du hadde en kjempe søt mage som er GRAVID, ikke fet på noen måte!!!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 du er ikke tjukk..jeg vil at samboer skal si tjukka til meg jeg...for jeg vet jeg ikke er tjukk da..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 tjukk du??langt i fra.Hadde jo den fine magen du.
Kondis som en murstein Skrevet 27. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2006 Joda, kællen sier "kula" og "tjukka" og diverse til meg også. Og det tar jeg ikke noe nær av, hehe... Men når svigermor roper ned til meg "skulle hilse fra ....., og si at du har blitt tjukk", da er det litt sånn.... hm, eh... (Har nemlig hjemmeside med magebilder som jeg legger ut hver uke...Kanskje skifte adresse, hehe)
Kondis som en murstein Skrevet 27. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2006 Takk jenter ) Dere er kose dere... Føler at det er litt dumt å skylde på hormoner, men det er nok det i dette tilfellet. Synes ikke noe om det, selvom jeg vet at jeg ikke er tjukk, bare gravid :-D
Gjest Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Har ikke fått kommentaren "tjukk" enda.. -kanskje de ikke tør? Vi er omtrent like langt, så du må gjerne sammenligne deg med min mage.. -men husk jeg går med nr 3.... http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/452666
Kondis som en murstein Skrevet 27. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2006 Magen din var kjempefin )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 mine bilder ligger under aurora...siste bildet ble tatt på lørdag...synes no jeg har blitt stor selv jeg..men ikke fett.
Kondis som en murstein Skrevet 27. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2006 Skikkelig fin gravid-mage ) Også så tøffe Puma-sko da ;o) Samboer har kjøpt små rosa Vans sko til vår prinsesse, hehe...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 hehe søtt ja.Vet ikke kjønnet enda her så vi fant ut at svart passet til både jente og gutt...
tuppen og lillemor Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 knall fin mage har du... jeg og blir kalt litt av hvert, men det er jo bare tull.... har lagt på meg 3 kg til nå og er veldig fornøyd med det.... er i uke 23.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 3kg er jo ikke noe.Har enda ikke lagt på meg...men tatt av meg.Men frykter ikke.3kg er ingenting.
3barnsmor? Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 Synst ikke det var stor mage. Synst det var en flott mage jeg. Duste mennesker som sier noe annet ja.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 28. november 2006 #17 Skrevet 28. november 2006 Hei vennnen!!! Jeg syntes du er kjempe fin!!! Ikke bry deg noe om hva dem sier.. Han min passer på meg her som en hauk, men han går jaggu med meg opp han også, ikke bare jeg som er gravid.. Men si i fra til din svigermor, for du er overhodet ikke blitt tjukk.. Jeg kjenner jeg blir sint når det er snakk om noe sånt, og det er for at jeg fikk gjennom gå selv første gang, jeg veide 105 kg!!! Da er man tjukk!!! Men klarte fint og gå ned til min idealvekt på 65 fint etter på, så kos deg du!!!!
godiva med 3 gull Skrevet 28. november 2006 #18 Skrevet 28. november 2006 absolutt ikke tykk!!! men det har jeg blitt... sluttet å røyke og nå opp 17 kg er 27+0... men jeg vet jeg går opp når jeg stumper røyken, gjorde det samme med min første, og jeg løper det av igjen etterpå. Kroppen min fungere også som en svamp fra uke 25 ca, ikke sv.skp.forgiftning. bare er sånn. kjempe lekkert. huff. Blir forresten kalt tønne av min samboer... hehe. hadde ikke for mye da jeg ble gravid, så går nok ikke under kat. fet, men trives ikke no særlig selv da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå