Gå til innhold

Jeg er så lei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av opplegget hans - han klarer ikke å stå for noe som helst! Jeg orker ikke dette mer..

Han ringte meg to (!!) ganger etter at jeg hadde født - lovte gull og grønne skoger! Og jeg trodde på han, trodde at vi kanskje kunne klare dette! Men så ble det stille.. Og 6 (!!) uker gikk før han ringte igjen! Denne gangen var det slik at han kun ville ta ansvar for babyen - uten å ha kontakt med meg! Jenta vår er to mnd gammel, hva er det han innbiller seg..?! Jeg vil bare det beste for henne, vil at hun skal ha det bra! Vil at hun skal ha to foreldre som klarer å samarbeide.. Vil at hun skal vite, når den tid kommer, at vi prøvde alt, at vi gjorde alt som sto i vår makt for at hun skulle ha det bra!

Jeg prøvde å forklare han at det ikke er noe å diskutere, at han kan ikke dukke opp når det passer han - han kan ikke komme og gå som han vil! Men da slang han på røret.. Jeg vil at vi skal komme til en ordning - men vet ikke hvor jeg kan henvende meg! Enda er lillemor for liten til å være med han alene - men tiden går jo så altfor fort..

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg forstår at det må en tredjeperson inn i bilde, vi klarer ikke dette alene.. Jeg håpet, og trodde, at vi skulle klare dette! Men tok grundig feil.. Jeg har sagt til han at det er alt eller ingenting - og sånn som jeg ser det så har han egentlig valgt vekk datteren sin. Men jeg kan ikke være så smålig heller.. Selvom jeg syntes at 6 uker er for lenge å gå uten kontakt, da spesielt siden jenta vår kun er to mnd!!!

Vel - jeg vet ikke hva jeg vil frem til her.. Om det bare er fordi jeg vil ha ut frustrasjonen, eller om jeg faktisk spør om noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er litt begge deler eg.. så tror eg kanskje du vil ha noen som skjønner kors du har det! Og det er det nok mange her inne som gjør vil eg tro!

Du br kontakte familievernkontoret, det er no bare greit, så vil de hjelpe deg!

Eg hadde og en pappa til jenta mi som ga en god faen bortsett fra når han fant det for godt, kunne gå uker, og opp i en mnd før man såg han eller hørte fra han, og om han var her, så var han ikje med ho!

Men koffot vil han ikkje ha noe med deg å gjøre i det hele tatt?

Typisk å love gull og grønne skoger, vert der og ja, for å si det sånn, så vart INGENTING slik han hadde sagt det skulle bli..

Hang in there..

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...