Gå til innhold

dere som drikker ammete, gir dere litt til babyen også?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TRUR IKKE DU SKA GJØRE BEGGE DELÆR.

Skrevet

Øh... hvorfor skal du gi det til babyen? Er det ikke for melkeproduksjonen sin del at man drikker det? Det er jo ikke til babyen! Jeg har hørt at man ikke skal drikke mer enn et visst antall kopper ammete om dagen, så jeg tror ikke det er for babyer, nei!

Skrevet

ok, var bare en venninne som hadde fått beskjed av hs om å gi en tskje til babyen også... får å få luften ut av magen dens...

Skrevet

jeg drikker det selv og gir det til babyen...

når jeg drikker det hjelper det på melkeproduksjonen, når hun får det hjelper det på tarmsystemet. det fungerer lakserende på babyene.... du kan drikke 4-5 kopper selv, men babyen sakl bare ha en teskje eller to i døgnet. (dere skal med andre ord ikke ta en kopp te sammen ;-)........)

Skrevet

ok, da kan hun få en skje når jeg drikker neste kopp da..... verdt et forsøk hvertfall.... føler du det hjalp babyen din da...

har du forresten den runde hvite boksen fra apoteket...

Skrevet

nei jeg har de posene fra helsekost,

ja jeg føler at det hjelper.... vi prøvde først bare minifom... det hjalp litt, så prøvde vi bare ammete, da bæsje hun... så nå går vi for en kombinasjon, og den funker som smurt hehe.

Skrevet

Jeg gav babyen ammete ja, funka ikke så veldig igrunn, kanksje litt. Han fikk et par t-skjeer noen ganger dagli. Var det jeg fikk beskjed om:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...