♥Snulder Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Har vært plaget med migrene siden tidlig ungdom! Har heldigvis blitt sjeldnere anfall enn tidligere, men jeg blir så enormt satt ut når det først kommer. I dag kjørte jeg en av gutta til gitartimer... mens jeg satt i bilen med en sovende Leah, kommer de velkjente "takkekantene"! Det betyr at jeg har en times tid foran meg med synsforstyrrelser! Flott! I tillegg vet jeg at anfallet blir pyton når jeg ikke får tatt migrenetabletten straks....Kom meg jo hjem etterhvert...og nå sitter jeg og er kvalm og har div. bivirkninger av medisinen... Men hodepinen er ihvertfall ganske svak! Har hørt om at kinesologi skal hjelpe... men har ikke peiling på hva det er???? Noen her som har peiling?
dritgrei hei hei! Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 jeg vet ikke mye, men litt... kinesiologer er opptatt av kosthold, og "kan snakke" med kroppen din, for å finne ut av hvilken diett som passer nettopp deg. de menere at alle mennesker er unike, og fortjener unik behandling. det finnes altså ikke en og samme medisinen som passer på alle mennesker.... fin tanke, jeg vet mange som har brukt kinesologi for mye, og det funker... kan faktisk ikke gi deg noen eksempler akkurat nå, og det er jo litt flaut, men du får tro meg på at de jeg har snakket med har vært fornøyde. Migrene er jo helvete på jord har jeg skjønt, så det er vel verdt alle slas forsøk på å minske plagene??? god bedring kjære deg! snart er det over! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Har du prøvd akupunktur? Jeg har stor tro på alternativ medisin, da jeg selv har god erfaring med det, på både små og store:-) Jeg tenker at den beste måten å bli frisk på er at kroppen selv får ordne opp, gjerne ved hjelp av ting som ikke har bivirkninger, for de skaper jo bare nye symptomer..... Men den migrenen du snakker om, heter den noe spesielt? Jeg var også plaget av migrene i mange år, men den satt seg kun på ene siden av hodet og jeg ble nesten "blind" på øyet på den siden. Det er heldigvis flere år siden sist. Men ifjor fikk jeg noe som de kalte noe spesielt (som jeg ikke husker) og da kom den taggete kanten du beskriver, og alle menneskene rundt meg mistet nese og munn (!!!) Tenk deg det da, jeg var sikker på at jeg skulle dø der og da, ble så redd. Men det varte kun i 20 minutter og forsvant like sakte som det kom. Var på Gardermoen av alle steder, på vei til Hellas, og du kan tro det var mange snåle fjes der akkurat de minuttene - nese og munnløse som de var alle sammen;-) Uff det var skikkelig ekkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå